בשורת הגאולה מה: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(עדכון מידע)
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה · מה לשם בשורת הגאולה מה בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
 
(2 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{בשורת הגאולה}}יש לעורר עוה"פ (כפי שאמרתי כמ"פ) '''שהרבנים''' צריכים לפרסם הפסקדין ש"'''כלו כל הקיצין'''"<ref>סנהדרין צז, ב.</ref>, ובנוגע לתשובה (כהמשך דברי הגמרא "ואין הדבר תלוי אלא בתשובה") – כבר עשו תשובה (כפי שאמר כ"ק מו"ח אדמו"ר כמ"פ שכבר עשו תשובה, וכבר השלימו כל עניני העבודה), ועתה נשאר רק הענין '''דגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש'''.
{{בשורת הגאולה}}
יש לעורר עוה"פ (כפי שאמרתי כמ"פ) '''שהרבנים''' צריכים לפרסם הפסקדין ש"'''כלו כל הקיצין'''"<ref>סנהדרין צז, ב.</ref>, ובנוגע לתשובה (כהמשך דברי הגמרא "ואין הדבר תלוי אלא בתשובה") – כבר עשו תשובה (כפי שאמר כ"ק מו"ח אדמו"ר כמ"פ שכבר עשו תשובה, וכבר השלימו כל עניני העבודה), ועתה נשאר רק הענין '''דגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש'''.


. . . אין מה לחכות יותר, כיון שכבר סיימו כל עניני העבודה, וכבר עשו תשובה, '''ואין הדבר תלוי אלא בביאת משיח עצמו'''. – "אין הדבר תלוי אלא '''בתשובה'''" הי' לפני משך זמן, אבל עכשיו (לאחרי שכבר עשו תשובה) אין הדבר תלוי אלא '''בביאת משיח עצמו'''. כל מה שצריך זה שיבוא משיח בפועל ממש, "מראה באצבעו ואומר זה"<ref>ראה תענית בסופה. שמו"ר ספכ"ג. פרש"י בשלח טו, ב.</ref>, זה משיח צדקנו,
. . . אין מה לחכות יותר, כיון שכבר סיימו כל עניני העבודה, וכבר עשו תשובה, '''ואין הדבר תלוי אלא בביאת משיח עצמו'''. – "אין הדבר תלוי אלא '''בתשובה'''" הי' לפני משך זמן, אבל עכשיו (לאחרי שכבר עשו תשובה) אין הדבר תלוי אלא '''בביאת משיח עצמו'''. כל מה שצריך זה שיבוא משיח בפועל ממש, "מראה באצבעו ואומר זה"<ref>ראה תענית בסופה. שמו"ר ספכ"ג. פרש"י בשלח טו, ב.</ref>, זה משיח צדקנו,
שורה 6: שורה 7:


(בעת ביקור הרה"ג מרדכי אליהו שליט"א, ו' חשון תשנ"ב)
(בעת ביקור הרה"ג מרדכי אליהו שליט"א, ו' חשון תשנ"ב)
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]

גרסה אחרונה מ־16:38, 12 באוגוסט 2024

בשורת הגאולה
פתח דבראבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטננאנבנגנדנהנונזנחנטססאסבסגסדסהסוסזסחסטעעא

יש לעורר עוה"פ (כפי שאמרתי כמ"פ) שהרבנים צריכים לפרסם הפסקדין ש"כלו כל הקיצין"[1], ובנוגע לתשובה (כהמשך דברי הגמרא "ואין הדבר תלוי אלא בתשובה") – כבר עשו תשובה (כפי שאמר כ"ק מו"ח אדמו"ר כמ"פ שכבר עשו תשובה, וכבר השלימו כל עניני העבודה), ועתה נשאר רק הענין דגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש.

. . . אין מה לחכות יותר, כיון שכבר סיימו כל עניני העבודה, וכבר עשו תשובה, ואין הדבר תלוי אלא בביאת משיח עצמו. – "אין הדבר תלוי אלא בתשובה" הי' לפני משך זמן, אבל עכשיו (לאחרי שכבר עשו תשובה) אין הדבר תלוי אלא בביאת משיח עצמו. כל מה שצריך זה שיבוא משיח בפועל ממש, "מראה באצבעו ואומר זה"[2], זה משיח צדקנו,

והעיקר – שיהי' כן בפועל ממש, באופן ש"מראה באצבעו ואומר זה", ותיכף ומיד ממש, כפי שהנני חוזר ומדגיש כמ"פ שלא זו בלבד שסוף הגאולה לבוא, אלא שהגאולה עומדת כבר על סף הפתח, ומחכה לכל אחד ואחת מישראל שיפתח את הדלת ויסחוב את הגאולה לתוך החדר!!

(בעת ביקור הרה"ג מרדכי אליהו שליט"א, ו' חשון תשנ"ב)

הערות שוליים

  1. סנהדרין צז, ב.
  2. ראה תענית בסופה. שמו"ר ספכ"ג. פרש"י בשלח טו, ב.