עמוד ראשי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(ביטול גרסה 5069 של ש. א. (שיחה))
תגית: ביטול
(ביטול גרסה 6941 של ש. א. (שיחה))
תגית: ביטול
 
(4 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות)
שורה 10: שורה 10:
<!-- right side -->
<!-- right side -->
{{עמוד ראשי/תיבה
{{עמוד ראשי/תיבה
|שם=קטע מהדבר מלכות השבועי
|שם=קטע מה[[דבר מלכות]] השבועי
|תמונה=[[קובץ:תבנית גלריה מוסתרת.png|34px|דבר מלכות שבועי|קישור=תבנית:דבר מלכות שבועי]]
|תמונה=[[קובץ:תבנית גלריה מוסתרת.png|34px|דבר מלכות שבועי|קישור=תבנית:דבר מלכות שבועי]]
|רוחב=34
|רוחב=34
שורה 17: שורה 17:
|title=דבר מלכות שבועי
|title=דבר מלכות שבועי
|תוכן={{עמוד ראשי/דבר מלכות שבועי}}
|תוכן={{עמוד ראשי/דבר מלכות שבועי}}
}}
{| style="width: 100%; margin: auto;" cellpadding="1"
|-valign="top"
| style="width:40%; min-width: 350px;" |
<!-- right side -->
{{עמוד ראשי/תיבה
|שם=בואו לתרום
|תמונה=[[קובץ:תבנית גלריה מוסתרת.png|34px|בואו לתרום|קישור=תבנית:בואו לתרום]]
|רוחב=34
|צבע=כחול
|id=mp-tfp
|title=בואו לתרום
|תוכן={{עמוד ראשי/בואו לתרום}}
}}
}}
|
|
<!-- left side -->
<!-- left side -->
{{עמוד ראשי/תיבה
{{עמוד ראשי/תיבה
|שם=היום יום
|שם=[[היום יום]]
|תמונה=[[קובץ:אייקון ימי חבד.png|34px|לוח היום יום|קישור=תבנית:היום יום]]
|תמונה=[[קובץ:אייקון ימי חבד.png|34px|לוח היום יום|קישור=תבנית:היום יום]]
|רוחב=34
|רוחב=34
שורה 30: שורה 43:
}}
}}
{{עמוד ראשי/תיבה
{{עמוד ראשי/תיבה
|שם=התניא היומי
|שם=ה[[תניא]] היומי
|תמונה=[[קובץ:סימן שאלה11.png|20px|קישור=תניא יומי]]
|תמונה=[[קובץ:סימן שאלה11.png|20px|קישור=תניא יומי]]
|רוחב=34
|רוחב=34

גרסה אחרונה מ־09:35, 14 באוקטובר 2024

שימו לב! האתר כעת בעבודה וייפתח בעזרת ה' בקרוב.
ברוכים הבאים לחב"דטקסט
חב"דטקסט הינו מאגר חב"די חופשי לקריאה, כתיבה ועריכה. מטרתנו היא הפצת תורת חסידות חב"ד תוך דגש על ענייני גאולה ומשיח בשפה פשוטה וברורה. המיזם עוסק גם בנושאים אחרים הקשורים בחסידות חב"ד וביהדות בכלל, מושגים, אישים והיסטוריה.
בחב"דטקסט יש כעת: 597 דפים. הצטרפו למיזם!


בואו לתרום

הצטרפו למיזם, ובואו לתרום ולהשלים את החסר:

היום יום

כשנותנים הד' מינים לאחר לברך עליהם אומרים בפירוש שהוא במתנה על מנת להחזיר, ובפרט ביום ראשון, והוא תועלת לנותן ולמקבל. הורה אבי אדמו"ר שיתחילו ברכת שהחיינו כשהלולב בידו אחת והאתרוג בשניה. הפסוקים "כי אמרתי" גו' – רק בהושענא רבא. גם ביום מברכים לישב בסוכה אחר קידוש ולא אחר המוציא.

ההנהגה בעת ברכת כהנים (כנזכר לעיל יום ב' דחג השבועות) אנו יודעים על ידי זה שרבינו הזקן היה לוקח את הצמח צדק, קודם חתונתו, תחת טליתו לנשיאת כפים.


יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד