בשורת הגאולה טז: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה טז לשם בשורת הגאולה · טז בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה · טז לשם בשורת הגאולה טז בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
{{בשורת הגאולה}}דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש<ref name=":0">תהלים פט, כא.</ref> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.
{{בשורת הגאולה}}
דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש<ref name=":0">תהלים פט, כא.</ref> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.


(משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א)
(משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א)


==== תרגום ====
==== תרגום ללשון הקודש ====
המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש<ref name=":0" /> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.
המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש<ref name=":0" /> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]

גרסה אחרונה מ־16:19, 12 באוגוסט 2024

בשורת הגאולה
פתח דבראבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטננאנבנגנדנהנונזנחנטססאסבסגסדסהסוסזסחסטעעא

דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש[1] "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.

(משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א)

תרגום ללשון הקודש[עריכה | עריכת קוד מקור]

המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש[1] "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.

הערות שוליים

  1. 1.0 1.1 תהלים פט, כא.