בשורת הגאולה לא: הבדלים בין גרסאות בדף

תיקון
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה לא לשם בשורת הגאולה · לא בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
(תיקון)
שורה 1: שורה 1:
{{בשורת הגאולה}}לויט אַלע סימני הגאולה האַלט מען שוין ממש באַ דער גאולה, ווי כ"ק מו"ח אדמו"ר האָט מודיע, מפרסם און מכריז געווען, אַז מ'האט שוין אַלץ פֿאַרענדיקט, כולל אויך "צופוצן די קנעפ"<ref name=":0">ראה שיחת שמח"ת תרפ"ט.</ref>, און אויך פֿאַרענדיקט דעם "עמדו הכן כולכם"<ref name=":1">ראה אגרות קודש אדמו"ר מהוריי"צ ח"ד ע' רעט. וראה "היום יום" טו טבת.</ref>, דאָס הייסט אז ס'איז שוין "הכל מוכן לסעודה"<ref name=":2">ל' המשנה – אבות פ"ג מט"ז.</ref>, און מ'איז שוין גרייט צוגיין צום טיש, און עסן סעודת לויתן ושור הבר, ווארום "הנה זה (משיח) בא"<ref name=":3">שה"ש ב, ח. ובשהש"ר עה"פ.</ref>, תיכף ומיד ממש!
{{בשורת הגאולה}}
לויט אַלע סימני הגאולה האַלט מען שוין ממש באַ דער גאולה, ווי כ"ק מו"ח אדמו"ר האָט מודיע, מפרסם און מכריז געווען, אַז מ'האט שוין אַלץ פֿאַרענדיקט, כולל אויך "צופוצן די קנעפ"<ref name=":0">ראה שיחת שמח"ת תרפ"ט.</ref>, און אויך פֿאַרענדיקט דעם "עמדו הכן כולכם"<ref name=":1">ראה אגרות קודש אדמו"ר מהוריי"צ ח"ד ע' רעט. וראה "היום יום" טו טבת.</ref>, דאָס הייסט אז ס'איז שוין "הכל מוכן לסעודה"<ref name=":2">ל' המשנה – אבות פ"ג מט"ז.</ref>, און מ'איז שוין גרייט צוגיין צום טיש, און עסן סעודת לויתן ושור הבר, ווארום "הנה זה (משיח) בא"<ref name=":3">שה"ש ב, ח. ובשהש"ר עה"פ.</ref>, תיכף ומיד ממש!


<nowiki>*</nowiki> * *
<nowiki>*</nowiki> * *
שורה 9: שורה 10:
(משיחות ש"פ פנחס, מבה"ח מנחם־אב, כ"ד תמוז תנש"א)
(משיחות ש"פ פנחס, מבה"ח מנחם־אב, כ"ד תמוז תנש"א)


==== תרגום ====
==== תרגום ללשון הקודש ====
לפי כל סימני הגאולה נמצאים אנו כבר ממש בסמיכות להגאולה, וכפי שהודיע, פירסם והכריז כ"ק מו"ח אדמו"ר, שכבר סיימו הכל, כולל גם "לצחצח את הכפתורים"<ref name=":0" />, וסיימו גם את ה"עמדו הכן כולכם"<ref name=":1" />, זאת אומרת שכבר "הכל מוכן לסעודה"<ref name=":2" />, וכבר מוכנים לגשת לשולחן, ולאכול את סעודת לויתן ושור הבר, כיון ש"הנה זה (משיח) בא"<ref name=":3" />, תיכף ומיד ממש!
לפי כל סימני הגאולה נמצאים אנו כבר ממש בסמיכות להגאולה, וכפי שהודיע, פירסם והכריז כ"ק מו"ח אדמו"ר, שכבר סיימו הכל, כולל גם "לצחצח את הכפתורים"<ref name=":0" />, וסיימו גם את ה"עמדו הכן כולכם"<ref name=":1" />, זאת אומרת שכבר "הכל מוכן לסעודה"<ref name=":2" />, וכבר מוכנים לגשת לשולחן, ולאכול את סעודת לויתן ושור הבר, כיון ש"הנה זה (משיח) בא"<ref name=":3" />, תיכף ומיד ממש!


שורה 15: שורה 16:


וכתוצאה משלימות עבודתו הפרטית (במחשבה דיבור ומעשה) – ה"ז צריך להתבטא גם בדיבורו, ע"ד "הגורל הי' מדבר", שכיון שהוא חדור בפנימיות בההוראה והעבודה ד"עשה כאן ארץ ישראל"<ref name=":4" />, מתוך חיות פנימית – מדבר הוא אודות זה מתוך חיות גם עם אחרים, ומפרסם את ההוראה ועשה כאן ארץ ישראל" אצל בני ביתו, אצל הקרובים אליו, ועאכו"כ אצל תלמידיו, עד שמדבר אודות זה עם כל מי שיכול להגיע אליו, וכיון שזה בא מפנימיותו, מדבר הוא דברים היוצאים מן הלב שנכנסים אל הלב<ref name=":5" /> ופועלים פעולתם, ועאכו"כ עי"ז שמראה דוגמא חי' מעבודת עצמו. עד שפועל שגם השומעים נעשים מדברים – "הגורל הי' מדבר".
וכתוצאה משלימות עבודתו הפרטית (במחשבה דיבור ומעשה) – ה"ז צריך להתבטא גם בדיבורו, ע"ד "הגורל הי' מדבר", שכיון שהוא חדור בפנימיות בההוראה והעבודה ד"עשה כאן ארץ ישראל"<ref name=":4" />, מתוך חיות פנימית – מדבר הוא אודות זה מתוך חיות גם עם אחרים, ומפרסם את ההוראה ועשה כאן ארץ ישראל" אצל בני ביתו, אצל הקרובים אליו, ועאכו"כ אצל תלמידיו, עד שמדבר אודות זה עם כל מי שיכול להגיע אליו, וכיון שזה בא מפנימיותו, מדבר הוא דברים היוצאים מן הלב שנכנסים אל הלב<ref name=":5" /> ופועלים פעולתם, ועאכו"כ עי"ז שמראה דוגמא חי' מעבודת עצמו. עד שפועל שגם השומעים נעשים מדברים – "הגורל הי' מדבר".
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]