שיחת משתמש:ש. א.: הבדלים בין גרסאות בדף
(←למה אי אפשר ליצור קטגוריות?: פסקה חדשה) |
|||
| שורה 146: | שורה 146: | ||
== למה אי אפשר ליצור קטגוריות? == | == למה אי אפשר ליצור קטגוריות? == | ||
ראה | ראה [[משתמש:ספר/טיוטה/2]]. | ||
[[משתמש:ספר|ספר]] - [[שיחת משתמש:ספר|שיחה]], 21:02, ג' בתשרי, ה'תשפ"ו 21:02, 25 בספטמבר 2025 (IDT) | |||
גרסה מ־20:02, 25 בספטמבר 2025
|
ברוך בואך לחב"דטקסט! שלום ש. א., וברוך בואך לחב"דטקסט - המאגר טקסט החב"די ברשת האינטרנט. חב"דטקסט הינו מאגר טקסט פתוח, שכולם יכולים לקרוא ולהיעזר בו, ואף לשפר ולערוך אותו.
|
שלום לך. חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 20:49, 4 ביולי 2024 (IDT)
יישר כח גדול
על כל עריכותיך המועילות באתרינו שגורמות נחת רוח עצומה לרבי מלך המשיח שליט"א. בברכה. חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 14:32, 21 ביולי 2024 (IDT)
כוכב המייסדים
| ישר כח עצום! | |
| ברצוני להודות לך על תרומותיך הנכבדות המהווים את הקמת מיזם חב"דטקסט, המשך בהשקעתך המדהימה, תודה רבה! . בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (20:36, י"ד בטבת, ה'תשפ"ה) |
הערה על הערה
אנא הקפד לכתוב הערות שלויים בדפים ככה "{{הערה|תוכן הערה}}" ולא "<ref/>תוכן הערה<ref>". בברכה, יחי המלך המשיח!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 17:46, 27 במרץ 2025 (IST)
במקום להוסיף לדפים בלי הערות תבנית:עריכה הכנתי תבנית:טיפול בהערות שוליים. בברכה, יחי המלך המשיח!!! - משתמש:מ. רובין - שיחה 22:45, 30 במרץ 2025 (IDT)
- משתמש:מ. רובין מיותר לגמרי... • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
בקשה
אם תוכל לליצור את הדף: מדיה ויקי:Newarticletext
ואם אתה יודע איך לעבוד עם מיוחד:החלפת טקסט אז תחליף "ערכים" ב"דפים" בכל המרחבים חוץ מתבנית:משנה תורה.
בעוד מספר ימים חב"דטקסט צריכה לעלות לאינטרנט לכן אני מבקש ממך את זה. בברכה, משתמש:מ. רובין - שיחה 18:11, 15 במאי 2025 (IDT)
מה נשמע?
אשמח להתמנות למנטר באתר מכיון שיש לי ניסיון רב מאתר חבדפדיה. אוכל להתמנות? חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 20:47, 19 במאי 2025 (IDT)
{{עמוד ראשי/ספר מומלץ}}
כדאי להשלים את הפרויקט אחרת עדיף למחוק לגמרי מהעמוד הראשי. בברכה, משתמש:מ. רובין - שיחה 19:29, 8 ביולי 2025 (IDT)
- מ. רובין בשביל להוסיף ספר – יש להשלים אותו. הפרוייקט הזה יקח קצת זמן, אבל בסוף הכל יתמלא. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
. ובנוסף אבקש ממך שלא להפעיל הגנה על ערכים. בברכה, משתמש:מ. רובין - שיחה 18:58, 9 ביולי 2025 (IDT)
תניא
ראיתי שהחזרת את הערכים של התניא לערכים כמו בחב"דפדיה. אך מאחר שבחב"דטקסט יש להביא טקסטים ללא סיכומים והקדמות כדאי להוריד את כל המיותר ולהחזיר את התבנית הקודמת שהייתה. יש מעלה בתבנית מסודרת שלאחר מכן ניתן לשנות בקלות את כל הערכים בשינוי מקום אחד ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ז בתמוז ה'תשפ"ה • 18:20, 13 ביולי 2025 (IDT)
- חלוקת קונטרסים לענ"ד, בכלל לא צריך את כל הביאורים וכו', אנח נו אמורים רק להביא את הטקסט כמו שהוא, ללא ביאורים שאינם כתובים בספרים. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, בדיוק כמו שכתבתי. לכן נא להחזיר את הערכים עם התבנית. בהם יש רק את הטקסט ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ח בתמוז ה'תשפ"ה • 21:51, 14 ביולי 2025 (IDT)
- ראה את הערך לקוטי אמרים פרק א, כנ"ל צריך להיות בכל הפרקים. וראה את ההעברה של התבנית של הפרק. אגב, כדאי לכתוב כפי שכתוב בתניא "לקוטי" ולא "ליקוטי" ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ח בתמוז ה'תשפ"ה • 22:01, 14 ביולי 2025 (IDT)
- חלוקת קונטרסים אני עסוק בענינים אחרים. כדאי שתעשה זאת • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
- בנוסף, שמתי לב ששינית את כל השמות של ההקדמה וההסכמה של התניא מלקוטי אמרים לתניא. ההקדמות הם ללקוטי אמרים ולכן נראה לי יותר נכון להשאיר את זה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ח בתמוז ה'תשפ"ה • 22:06, 14 ביולי 2025 (IDT)
- חלוקת קונטרסים אני עסוק בענינים אחרים. כדאי שתעשה זאת • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
- ראה את הערך לקוטי אמרים פרק א, כנ"ל צריך להיות בכל הפרקים. וראה את ההעברה של התבנית של הפרק. אגב, כדאי לכתוב כפי שכתוב בתניא "לקוטי" ולא "ליקוטי" ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ח בתמוז ה'תשפ"ה • 22:01, 14 ביולי 2025 (IDT)
- נכון, בדיוק כמו שכתבתי. לכן נא להחזיר את הערכים עם התבנית. בהם יש רק את הטקסט ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ח בתמוז ה'תשפ"ה • 21:51, 14 ביולי 2025 (IDT)
שאלה
האם להוסיף בלקו"ש גם את החלק המתורגם? [[חסיד אמיתי]] - יחי המלך המשיח! (שיחה) 18:12, 14 ביולי 2025 (IDT) י"ח תמוז ה'תשפ"ה.
- חסיד אמיתי זה צריך להיות בדף נפרד (כיון שישנם כמה תרגומים שונים). אבל בינתיים אין לעשות זאת, כיון שצריך אישור ממכון לוי יצחק, והם מאוד קנאים לפירסום התרגום שלהם. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
- מציע לכם לראות דיבור בנושא זה בדף השיחה של מדור ליקוטי שיחות. ספר - שיחה, 21:54, ב' באב, ה'תשפ"ה 21:54, 27 ביולי 2025 (IDT)
- ובקשר לשאלה: מה הבעי' לסמן את כל סוגי ההוצאות ולא למלא אותם בטקסט? מספיק שבאמצעות האתר יוכלו הגולשים לדעת שישנה הוצאה כזו או אחרת בספרי הרבי גם אם לא יוכלו לקרוא את הטקסט של ספרים אלו. אפשר להוסיף קישור לאתר ההוצאה לאור או משהו בזה... (הרי האתר חב"דטקסט - לפחות כמו שמציגים אותו - אמור להביא את כל הספרים של הרבי וכו') ספר - שיחה, 22:26, ב' באב, ה'תשפ"ה 22:26, 27 ביולי 2025 (IDT)
- מציע לכם לראות דיבור בנושא זה בדף השיחה של מדור ליקוטי שיחות. ספר - שיחה, 21:54, ב' באב, ה'תשפ"ה 21:54, 27 ביולי 2025 (IDT)
חתימה
שים בבקשה קישור לדף שיחה שלך בחתימה, כנהוג, לתועלת שאר המשתמשים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ט בתמוז ה'תשפ"ה • 01:33, 15 ביולי 2025 (IDT)
- חלוקת קונטרסים הוספתי • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
יישור טקסט משני הצדדים
מה העניין להוסיף את התבנית בכל הדפים אם לדעתך כך צריך להיות אז חלוקת קונטרסים יכניס את זה לדף העיצובים. בברכה, משתמש:מ. רובין - שיחה 07:06, 20 ביולי 2025 (IDT)
- מ. רובין אדרבה, עדיף כך. אשמח שתדבר איתו על כך. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:48, 21 ביולי 2025 (IDT)
שאלה
האם אתה משכתב ומקליד את הלקוטי שיחות ביידיש לבד? או שיש לך מקור חופשי ממנו אתה מעתיק? חסיד אמיתי - יחי המלך המשיח! - שיחה, 15:41, כ"ה בתמוז, ה'תשפ"ה 15:41, 21 ביולי 2025 (IDT).
- חסיד אמיתי אין מקום כזה, אני ממיר את הPDF לטקסט. כנ"ל גם ספר השיחות תשמ"ז-תשנ"ב. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:44, 21 ביולי 2025 (IDT)
- ש. א. ניסיתי גם לעשות זאת, אבל לא הלך כ"כ, תוכל לתת לי את הקישור בו אתה משתמש? חסיד אמיתי - יחי המלך המשיח! - שיחה, 14:21, כ"ו בתמוז, ה'תשפ"ה 14:21, 22 ביולי 2025 (IDT).
- בנוסף, איך צריך להדגיש בהערות כגון [54] אלו? צריך הרי להדגיש באופן שונה, אז מה לעשות? חסיד אמיתי - יחי המלך המשיח! - שיחה, 16:48, כ"ו בתמוז, ה'תשפ"ה 16:48, 22 ביולי 2025 (IDT).
- אשמח להתמנות למנטר. אפשר? חב"ד בדרך לגאולה - שיחה, 22:09, כ"ו בתמוז, ה'תשפ"ה 22:09, 22 ביולי 2025 (IDT)
אודות הערתך על כתבתי שפרסמתי באולם הדיונים
קיבלתי את תודתך על העברתי כו'.
הבהרה: את כתבתי פרסמתי (וציינתי זאת בפנים) כהקדמה לכמה ענינים (הצעות) שרציתי להעלות לדיון בחדר הדיונים. כמובן שאם הייתי מחפש להתוועד הייתי פונה למדור המתאים.
שאלה: מדוע אתה דוקא נאלץ למחוק מה שנראה בעיניך כלא שייך למקומו וכיוצ"ב? אשמח לקצת הסבר על הנושא. ספר - שיחה, 22:40, מוצאי ט' באב, ה'תשפ"ה 22:40, (IDT)
- ספר תפקידי, בתור מפעיל מערכת, הוא לנטר למיין ולברר – מה מיותר, מה כדאי לשנות, מה כדאי להשאיר, מה מתאים לעשות, היכן ואיפה וכו'. כמובן שתמיד תוכל להביע את דעתך, אם אתה חושב שזוהי טעות וכיו"ב. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 22:46, ט' באב, ה'תשפ"ה (3 באוג' למניינם)
הזמנה לאולם הדיונים מאת ספר
ב"ה......................משיח נאו!
אני מזמין אותך להשתתף בדיון שהתחלתי לערוך ב[אולם הדיונים].
הדיון עוסק בהצעות לשיפור האתר בהתאם למטרתו העיקרית: הפצת המעיינות חוצה. מדובר בהצעות שמיועדות עבור העורכים באתר.
תודה שקראת. ספר - שיחה, 21:48, י' באב, ה'תשפ"ה 21:48, 4 באוגוסט 2025 (IDT)
- ש. א. ראשית, תודה לך על השתתפותך ותגובתך!
- בענין ב: השארת לי הרבה חומר ללמוד :-) ... אבל אנסה לענות בקצרה:
- במילים אחרות: נראה שאתה אומר שעל פי הלכה אין בעי' להעתיק ספר שכתב מישהו אחר ולעשות בו כל שימוש...
- האמת שקראתי (אולי לא בעיון הנדרש) את מה ששלחת (מהמכלול).
- אני מקווה ומתאר לעצמי שאתה לא הגעת למסקנה הזו רק מקריאה באתר ההוא... עם כל הכבוד, קצת יותר מידי אחריות לאמץ השקפה הלכתית על סמך ערך מה'מכלול'... אבל את הגישה של 'חסידישקייט' כמובן אני מאוד מעריך.
- (אגב, דוקא לי הי' נראה שרוב הדעות כן מחשיבות את הדין של שמירה על זכויות יוצרים גם ע"פ הלכה (השאלה רק מאיזה סיבה). ודווקא הדעות הבודדות שאינם מחשיבות את המושג זכויות יוצרים ע"פ הלכה, אינם מחב"ד...)
- לסיכום: בכל מקרה כולנו מסכימים שהדבר הנכון ביותר זה לגשת לרבני חב"ד - הרבנים שלנו, ולא ניקח על עצמנו את האחריות...
- ספר זה נושא שעניין אותי, אז קראתי עליו המון.
- לדעת הרוב המכריע של הפוסקים לד"ת אין זכויות יוצרים (וזאת מבלי להתייחס לשאלה – האם בכלל יש מושג של "זכויות יוצרים" בהלכה (שבפשטות לא קיים)), והאופציה היחידה לתוקף הלכתי לזה הוא רק מצד "דינא דמלכותא", שכמובא באריכות בחב"דטקסט:זכויות יוצרים, נותן אישור להעתיק כל ספר לאחר 70 שנה ממות היוצר או משנת ההוצאה לאור (אם יצא לאחרי מותו).
מתכנת
אשמח מאוד לקבל את הרשאת המתכנת יש המון הרחבות שצריך להתקין כאן. מ. רובין (שיחה | תרומות) 14:18, 15 באוגוסט 2025 (IDT) מ. רובין כדאי שתפנה אלי בפרטי. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 20:48, כ"ג באב, ה'תשפ"ה (17 באוג' למניינם)
תנ"ך
מה הכללים לדפים בתנ"ך? מ. רובין (שיחה | תרומות) 10:26, 18 באוגוסט 2025 (IDT)
- מ. רובין פשוט מאוד – הדף מורכב רק מתבנית:פרק נביא, ואז יש למלא את תבניות התוכן שיופיעו (של הפרק ושל המפרשים). • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 11:07, כ"ד באב, ה'תשפ"ה (18 באוג' למניינם)
קישורים חב"דפדיה
ישנם תבניות שמטרתם היא לקשר לכאן מחב"דפדיה כגון: W:תבנית:תנ"ך W:תבנית:בבלי וW:תבנית:משנה' תוכל לסדר אותם? בברכה, נסיעה לרבי - שיחה 15:45, 19 באוגוסט 2025 (IDT)
שאלה
יש בחמישה חומשי תורה דפים של פרקים שמחולקים לפעמים כשמתחלפת פרשה, ויש אפילו פסוק אחד, לעשות פסוק אחד? ובנוסף, איך לעצב את הדפים האלו של הפרקים שהתחלקו? בברכה - חסיד אמיתי - יחי המלך המשיח! - שיחה, 17:01, כ"ו באב, ה'תשפ"ה 17:01, 20 באוגוסט 2025 (IDT).
- חסיד אמיתי חלוקת הפרקים היא רק ברישום (בדף הספר), בפועל אין חלוקה בפרקים – יש דף אחד לכל הפרק. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 17:05, כ"ו באב, ה'תשפ"ה (20 באוג' למניינם)
- חסיד אמיתי אגב, שמחתי לראות את עריכותיך. אבל חסר כמה פרטים בדפי התבניות של הפרקים. תסתכל בתבנית:ספר בראשית פרק א, ותראה מה הוספתי שם. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 17:06, כ"ו באב, ה'תשפ"ה (20 באוג' למניינם)
מאמרים בודדים מאדה"ז
בנוגע לתבנית בדיקה ששמת כאן, אני לא נכנס כמעט לאתר ורק עכשיו אני רואה את זה.. הרשימה נלקחה מרשימת ספרי וחוברות שבהוצאת קה"ת (בקישורים חיצוניים לערך הוצאת קה"ת בחב"דפדיה). ~ נכתב ע"י חב"דפדי פעיל (שיחה) • בשעה 20:31, כ"ד באלול, ה'תשפ"ה (17 בספט' למניינם) • יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד! 20:31, 17 בספטמבר 2025 (IDT)
בקשר לתבנית:הפניה לאתר אחר
יש קישורים לאתרים של ועד הנחות בלה"ק והמכון להפצת תורתו של משיח. לשלוח? ספר - שיחה, 13:03, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה 13:03, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
- ספר הוספתי. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 15:43, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה (21 בספט' למניינם)
דף המשתמש שלי...
מחילה.. שים לב שכתבת דברים בדף המשתמש שלי, בעיקרון זה לא המדיניות כידוע, את הטבלא עשיתי בדף המשתמש שלי כסיכום ההצבעות. אפשר להגיב לאותו אחד במקומו (דף שיחה/אולם דיונים וכיוצ"ב). לא על גבי הדף משתמש בבקשה. אני אעביר את תגובתך למקום המתאים - ואתה תחתום שם. ושוב, סליחה. ספר - שיחה, 23:09, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה 23:09, 21 בספטמבר 2025 (IDT)
- ספר צודק לגמרי! לא יקרה שוב. • ש. א. – בירוקרט ומפעיל מערכת (דף משתמש | שיחה) • 23:27, כ"ח באלול, ה'תשפ"ה (21 בספט' למניינם)
למה אי אפשר ליצור קטגוריות?
ראה משתמש:ספר/טיוטה/2. ספר - שיחה, 21:02, ג' בתשרי, ה'תשפ"ו 21:02, 25 בספטמבר 2025 (IDT)