תבנית:היום יום/י"א אדר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
 
שורה 7: שורה 7:
{{תבנית:היום יום/י"א אדר ב'}}
{{תבנית:היום יום/י"א אדר ב'}}


<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י' אדר|י' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ב אדר|י"ב אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י' אדר|י' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ב אדר|י"ב אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־00:12, 28 ביוני 2024

י"א אדר א'[עריכת קוד מקור]

ידוע ומקובל בענין הכוונות שבתפלה, אשר אלו שאין דעתם יפה לכוון, מפני העדר הידיעה או מפני שאין בכחם לזכור כוונה הפרטיות בעת התפלה, מספיק שיכוונו כוונה כללית: להיות תפילתו נשמעת לפניו יתברך עם כל הכוונות המבוארות בספרי קבלה.

י"א אדר ב'[עריכת קוד מקור]

חסידות כוללת שני ענינים עקרים: א) הבנת כל הלכה בשרשה ומקורה העצמי ברוחניות, היינו בספירות ומדריגות בכל עולם ועולם לפי ענינו כמבואר בדברי אלוקים חיים. ב) הבנת ענין כל הלכה בעבודה, היינו שהגם שהיא חכמה ושכל אלקי ודין התורה, מכל מקום צריך למצוא בזה ענין בעבודה בהנהגת האדם בחיי עולם הזה.


הקודם:
י' אדר
{{{רשימה}}} הבא:
י"ב אדר