תבנית:היום יום/כ"ב אדר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "== כ"ב אדר א' == {{תבנית:היום יום/כ"ב אדר א'}} == כ"ב אדר ב' == {{תבנית:היום יום/כ"ב אדר ב'}} <noinclude>{{ס...")
 
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 7: שורה 7:
{{תבנית:היום יום/כ"ב אדר ב'}}
{{תבנית:היום יום/כ"ב אדר ב'}}


<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר|כ"א אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר|כ"א אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־02:49, 3 ביולי 2024

כ"ב אדר א'[עריכת קוד מקור]

אבי אדמו"ר כותב באחד ממאמריו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".

תורת רבינו הזקן בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר בתפילת מנחה. יתרון תפילת המנחה על התפילות דשחרית וערבית הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, שכל המאיר ופועל במידות, זהיר יאיר, היינו התגברות הצורה על החומר, וזה ניכר בענין תפילת מנחה.

כ"ב אדר ב'[עריכת קוד מקור]

ברכת כהנים הוא המשכת המוחין, הגבהת הידים הוא העלאת המדות, ומברכים לישראל שהם בני מלכים מלכות, הרי פרצוף שלם של עשר ספירות.


הקודם:
כ"א אדר
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ג אדר