תבנית:היום יום/כ"ב אדר: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה) |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
שורה 7: | שורה 7: | ||
{{תבנית:היום יום/כ"ב אדר ב'}} | {{תבנית:היום יום/כ"ב אדר ב'}} | ||
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר|כ"א אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude> | <noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר|כ"א אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude> |
גרסה אחרונה מ־01:49, 3 ביולי 2024
כ"ב אדר א'[עריכת קוד מקור]
אבי אדמו"ר כותב באחד ממאמריו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".
תורת רבינו הזקן בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר בתפילת מנחה. יתרון תפילת המנחה על התפילות דשחרית וערבית הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, שכל המאיר ופועל במידות, זהיר יאיר, היינו התגברות הצורה על החומר, וזה ניכר בענין תפילת מנחה.
כ"ב אדר ב'[עריכת קוד מקור]
ברכת כהנים הוא המשכת המוחין, הגבהת הידים הוא העלאת המדות, ומברכים לישראל שהם בני מלכים מלכות, הרי פרצוף שלם של עשר ספירות.
הקודם: כ"א אדר |
{{{רשימה}}} | הבא: כ"ג אדר |