תבנית:היום יום/כ"ג ניסן: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(דף חדש: ''אסרו חג, שמונה לעומר'' עס איז פאראן דער ענין וואס אחרון של פסח איז דער גילוי פון משיח, וואס איז ש…)
 
(תיקונים)
 
(3 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
''אסרו חג, שמונה לעומר''
''אסרו חג, שמונה לעומר''


עס איז פאראן דער ענין וואס [[אחרון של פסח]] איז דער [[גילוי]] פון [[משיח]], וואס איז שייך לכל [[ישראל]]. [[פסח]] איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.
עס איז פאראן דער ענין וואס אחרון של פסח איז דער גילוי פון משיח, וואס איז שייך לכל ישראל. פסח איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.
----
----
'''תרגום מ[[אידיש]]''': ישנו העניין ש[[אחרון של פסח]] הוא [[גילוי]] של [[משיח]], השייך לכל [[ישראל]]. [[פסח]] הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב ניסן|כ"ב ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד ניסן|כ"ד ניסן]]}}[[קטגוריה:היום יום|ו]]</noinclude>
'''תרגום ללשון הקודש''': ישנו העניין שאחרון של פסח הוא גילוי של משיח, השייך לכל ישראל. פסח הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב ניסן|כ"ב ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד ניסן|כ"ד ניסן]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ו]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־20:26, 11 באוגוסט 2024

אסרו חג, שמונה לעומר

עס איז פאראן דער ענין וואס אחרון של פסח איז דער גילוי פון משיח, וואס איז שייך לכל ישראל. פסח איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.


תרגום ללשון הקודש: ישנו העניין שאחרון של פסח הוא גילוי של משיח, השייך לכל ישראל. פסח הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.

הקודם:
כ"ב ניסן
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ד ניסן