תבנית:היום יום/י"ד ניסן: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
(תיקון)
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
בבית רבינו נוהגים שלא לעשות את הרב למורשה, אלא ל[[מכירת חמץ|מכור לו את החמץ]] וב[[מכירת חמץ#ערב קבלן|ערב קבלן]].
בבית רבינו נוהגים שלא לעשות את הרב למורשה, אלא למכור לו את החמץ ובערב קבלן.


באפית ה[[מצה שמורה|שמורה]] [[ערב פסח]] אחר חצות, היה [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] נוכח, ואומר גם כן [[הלל]], והיה מפסיק - גם באמצע פרק - להורות בהנוגע להלישה, אפיה וכהאי גוונא.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ג ניסן| ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ו ניסן|ט"ו ניסן]]}}[[קטגוריה:היום יום|ו]]</noinclude>
באפית השמורה ערב פסח אחר חצות, היה אבי אדמו"ר נוכח, ואומר גם כן הלל, והיה מפסיק גם באמצע פרק להורות בהנוגע להלישה, אפיה וכהאי גוונא.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ג ניסן|י"ג ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ו ניסן|ט"ו ניסן]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ו]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־20:12, 11 באוגוסט 2024

בבית רבינו נוהגים שלא לעשות את הרב למורשה, אלא למכור לו את החמץ ובערב קבלן.

באפית השמורה ערב פסח אחר חצות, היה אבי אדמו"ר נוכח, ואומר גם כן הלל, והיה מפסיק – גם באמצע פרק – להורות בהנוגע להלישה, אפיה וכהאי גוונא.

הקודם:
י"ג ניסן
{{{רשימה}}} הבא:
ט"ו ניסן