תבנית:היום יום/י"א אייר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (תיקוני לשון ופליטות מקלדת)
 
(תיקונים)
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
''כו לעומר''
''כו לעומר''


אומרים ב[[תפלה]]: "וכן" - ב[[צירי]] ולא ב[[פתח]] - "שני כתובים".
אומרים בתפלה: "וכן" – בצירי ולא בפתח – "שני כתובים".


"חייתני" - ב[[קמץ]] ולא בפתח - "מירדי בור".
"חייתני" – בקמץ ולא בפתח "מירדי בור".


"זכר" - [[זיי"ן]] ב[[סגול]] ולא בצירי - "רב טובך".
"זכר" זיי"ן בסגול ולא בצירי "רב טובך".


"משליך קרחו" - בפתח ולא בקמץ - "כפתים".
"משליך קרחו" בפתח ולא בקמץ "כפתים".


"ומלכותו ואמונתו לעד קימת."<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י' אייר|י' אייר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ב אייר|י"ב אייר]]}}[[קטגוריה:היום יום|ז]]</noinclude>
"ומלכותו ואמונתו לעד קימת".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י' אייר|י' אייר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ב אייר|י"ב אייר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ז]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־12:05, 12 באוגוסט 2024

כו לעומר

אומרים בתפלה: "וכן" – בצירי ולא בפתח – "שני כתובים".

"חייתני" – בקמץ ולא בפתח – "מירדי בור".

"זכר" – זיי"ן בסגול ולא בצירי – "רב טובך".

"משליך קרחו" – בפתח ולא בקמץ – "כפתים".

"ומלכותו ואמונתו לעד קימת".

הקודם:
י' אייר
{{{רשימה}}} הבא:
י"ב אייר