תבנית:היום יום/כ"ז תמוז: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
(תיקונים)
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
אחד מהעילויים המפורסמים בעל כשרון גדול ועמקן נפלא בא ל[[ליאזנא]] ושקד בלימוד ה[[חסידות]], ובגודל כשרונותיו רכש לו במשך זמן קצר ידיעה גדולה ורחבה ב[[תורת החסידות]]. ב[[יחידות]] הראשונה שנכנס ל[[רבינו הזקן]] שאל: "רבי מה חסר לי?" ויענהו רבינו הזקן: "לא חסר לך מאומה, כי [[יראה|ירא]] [[אלוקים]] אתה ולמדן, רק צריך אתה להוציא את ה'[[חמץ]]' שהוא ה[[ישות]] ו[[גסות]] הרוח, ולהכניס '[[מצה]]' שהוא [[ביטול]]. וכלי שנשתמש בו בישות שנדמה לו שהוא [[אור]] כגון שפודים, שדוחקין רגלי השכינה, ש"אין אני והוא יכולין לדור", צריך ליבון. והליבון הוא עד שיהיו ה[[ניצוצות]] דה[[בירור]]ים ניתזין ונכללים בהאור האמיתי.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ח תמוז|כ"ח תמוז]]}}[[קטגוריה:היום יום|ט]]</noinclude>
אחד מהעילויים המפורסמים בעל כשרון גדול ועמקן נפלא בא לליאזנא ושקד בלימוד החסידות, ובגודל כשרונותיו רכש לו במשך זמן קצר ידיעה גדולה ורחבה בתורת החסידות. ביחידות הראשונה שנכנס לרבינו הזקן שאל: "רבי מה חסר לי?" ויענהו רבינו הזקן: "לא חסר לך מאומה, כי ירא אלוקים אתה ולמדן, רק צריך אתה להוציא את ה'חמץ' שהוא הישות וגסות הרוח, ולהכניס 'מצה' שהוא ביטול. וכלי שנשתמש בו בישות שנדמה לו שהוא אור כגון שפודים, שדוחקין רגלי השכינה, ש"אין אני והוא יכולין לדור", צריך ליבון. והליבון הוא עד שיהיו הניצוצות דהבירורים ניתזין ונכללים בהאור האמיתי.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ח תמוז|כ"ח תמוז]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ט]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־16:03, 22 ביולי 2024

אחד מהעילויים המפורסמים בעל כשרון גדול ועמקן נפלא בא לליאזנא ושקד בלימוד החסידות, ובגודל כשרונותיו רכש לו במשך זמן קצר ידיעה גדולה ורחבה בתורת החסידות. ביחידות הראשונה שנכנס לרבינו הזקן שאל: "רבי מה חסר לי?" ויענהו רבינו הזקן: "לא חסר לך מאומה, כי ירא אלוקים אתה ולמדן, רק צריך אתה להוציא את ה'חמץ' שהוא הישות וגסות הרוח, ולהכניס 'מצה' שהוא ביטול. וכלי שנשתמש בו בישות שנדמה לו שהוא אור כגון שפודים, שדוחקין רגלי השכינה, ש"אין אני והוא יכולין לדור", צריך ליבון. והליבון הוא עד שיהיו הניצוצות דהבירורים ניתזין ונכללים בהאור האמיתי.

הקודם:
כ"ו תמוז
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ח תמוז