תבנית:היום יום/י"ח חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
(תיקון)
 
(2 גרסאות ביניים של 2 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
ב[[תורה אור]] [[פרשת השבוע|פרשת]] [[חיי שרה]] סוף [[דיבור המתחיל]] "להבין מה שאמרו [[תנאים|רבותנו זכרונם לברכה]] יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת [[ביטול]] (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך [[עולם (בחסידות)|כל עלמין]], אבל תכלית הכוונה".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז מר-חשוון|י"ז מר-חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט מר-חשוון|י"ט מר-חשוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|מ]]</noinclude>
ב[[תורה אור חיי שרה|תורה אור פרשת חיי שרה]] סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ז חשוון|י"ז חשוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י"ט חשוון|י"ט חשוון]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|מ]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־15:44, 28 ביולי 2024

בתורה אור פרשת חיי שרה סוף דיבור המתחיל "להבין מה שאמרו רבותנו זכרונם לברכה יפה שעה" יש טעות הדפוס. וכך צריך להיות: "ויהיה בבחינת ביטול (אבל עכשיו... היינו בחינת איסר ועל מה שכתוב לקמן בפירוש אוסרי לגפן) שהוא בחינת חפץ וכתיב הודו... תוך כל עלמין, אבל תכלית הכוונה".

הקודם:
י"ז חשוון
{{{רשימה}}} הבא:
י"ט חשוון