תבנית:היום יום/ד' אדר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 7: שורה 7:
צו [[חסידות]] ביים [[אדמו"ר האמצעי|מיטעלען רבי'ן]], איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער [[אדמו"ר הרש"ב|טאטע]] האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת ה[[מוח]]ין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
צו [[חסידות]] ביים [[אדמו"ר האמצעי|מיטעלען רבי'ן]], איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער [[אדמו"ר הרש"ב|טאטע]] האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת ה[[מוח]]ין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
----
----
'''תרגום מ[[אידיש]]''': ב[[חסידות]] אצל [[הרבי האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
'''תרגום מאידיש''': ב[[חסידות]] אצל [[הרבי האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".


<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר|ג' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר|ה' אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר|ג' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר|ה' אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־09:34, 29 ביוני 2024

ד' אדר א'[עריכת קוד מקור]

ראשית ההכנה להתעסקות בשכלים עיונים, ובשכל אלוקי בפרט, הוא: א) יגיעת בשר להסיר הטוב טעם מעניני עולם. ב) יגיעת נפש לעורר הטוב טעם במושכלות בכלל, ובעניני אלקות בפרט.

ד' אדר ב'[עריכת קוד מקור]

צו חסידות ביים מיטעלען רבי'ן, איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער טאטע האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת המוחין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".


תרגום מאידיש: בחסידות אצל הרבי האמצעי, היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. אבי הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת המוחין. והסביר בזה את מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".


הקודם:
ג' אדר
{{{רשימה}}} הבא:
ה' אדר