תבנית:היום יום/כ"ג אדר: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
 
שורה 7: שורה 7:
{{תבנית:היום יום/כ"ג אדר ב'}}
{{תבנית:היום יום/כ"ג אדר ב'}}


<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב אדר|כ"ב אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד אדר|כ"ד אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב אדר|כ"ב אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד אדר|כ"ד אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־01:23, 3 ביולי 2024

כ"ג אדר א'[עריכת קוד מקור]

הרבנים ובעלי תורה נקראים עיני העדה וראשי אלפי ישראל, וכשהראש הוא בריא אזי גם הגוף בריא.

כ"ג אדר ב'[עריכת קוד מקור]

אבי אדמו"ר אמר לרב אחד – בעל עבודה ומתמיד בלימודו: א רב בעדארף בכל עת ובכל רגע געדיינקען, אז תמיד שטייט ער אויף דעם שוועל וואס צווישען מזכי הרבים און ח"ו מחטיאי הרבים, אויף דעם שוועל פון עומק רום און עומק תחת, און אלע ענינים בעדארף נוגע זיין אין פנימית נקודת הנפש ממש, ווייל בנפשו הוא.


תרגום מללשון הקודש: אבי אדמו"ר אמר לרב אחד – בעל עבודה ומתמיד בלימודו: רב צריך בכל עת ובכל רגע לזכור, שתמיד הוא עומד על הסף שבין מזכי הרבים או חס ושלום מחטיאי הרבים, על הגבול של עומק רום ועומק תחת, וכל העניינים צריכים לנגוע לו בפנימיות נקודת הנפש ממש, כי בנפשו הוא.


הקודם:
כ"ב אדר
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ד אדר