תבנית:היום יום/כ"ב אדר א': הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה) |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות". | [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות". | ||
תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפילות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:היום יום|ד]]</noinclude> | תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפילות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ד]]</noinclude> |
גרסה מ־02:07, 3 ביולי 2024
אבי אדמו"ר כותב באחד ממאמריו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".
תורת רבינו הזקן בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר בתפילת מנחה. יתרון תפילת המנחה על התפילות דשחרית וערבית הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, שכל המאיר ופועל במידות, זהיר יאיר, היינו התגברות הצורה על החומר, וזה ניכר בענין תפילת מנחה.
הקודם: כ"א אדר א' |
{{{רשימה}}} | הבא: כ"ג אדר א' |