תבנית:היום יום/ז' חשוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
שורה 1: שורה 1:
הסדר לאחר [[מתן תורה]] הוא: הסרת ערלת הגוף, הלשון, הלב - [[מעשה]] דיבור מחשבה. [[אברהם אבינו]] שהיה קודם מתן-תורה הרי בתחילה הכיר את בוראו - [[מחשבה]], אחר כך פירסם אלוקותו, - [[דיבור]], ואחר כך [[מילה]] - [[מעשה]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ו' חשון|ו' חשון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ח' חשון|ח' חשון]]}}[[קטגוריה:היום יום|מ]]</noinclude>
הסדר לאחר [[מתן תורה]] הוא: הסרת ערלת הגוף, הלשון, הלב - [[מעשה]] דיבור מחשבה. [[אברהם אבינו]] שהיה קודם מתן-תורה הרי בתחילה הכיר את בוראו - [[מחשבה]], אחר כך פירסם אלוקותו, - [[דיבור]], ואחר כך [[מילה]] - [[מעשה]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ו' חשון|ו' חשון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ח' חשון|ח' חשון]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|מ]]</noinclude>

גרסה מ־12:56, 29 ביוני 2024

הסדר לאחר מתן תורה הוא: הסרת ערלת הגוף, הלשון, הלב - מעשה דיבור מחשבה. אברהם אבינו שהיה קודם מתן-תורה הרי בתחילה הכיר את בוראו - מחשבה, אחר כך פירסם אלוקותו, - דיבור, ואחר כך מילה - מעשה.

הקודם:
ו' חשון
{{{רשימה}}} הבא:
ח' חשון