תבנית:היום יום/י"ד אדר ב': הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום"
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
שורה 3: שורה 3:
במגלה שכתב [[אדמו"ר המהר"ש|אבי אדוני זקני מורי ורבי]] לא נכתבו בני [[המן האגגי|המן]] בעמוד בפני עצמן. וכן לא כל העמודים מתחילים בתיבת "המלך".
במגלה שכתב [[אדמו"ר המהר"ש|אבי אדוני זקני מורי ורבי]] לא נכתבו בני [[המן האגגי|המן]] בעמוד בפני עצמן. וכן לא כל העמודים מתחילים בתיבת "המלך".


ב[[תורה אור (ספר)|תורה אור]] ביאור [[ד"ה]] "יביאו לבוש" סעיף המתחיל "והנה בחינת לבוש", צריך להיות "והיא בחינת פני וזו היא המסתתרת .. שהיא בחינת [[עתיק]] בחינת סתימא דכל סתימין". ויש נוסח אחר: "והנה בחינת ביום ההוא הוא בחינת [[בינה]] אימא עילאה המקננת ב[[בריאה]] בכורסיא אכן [[מלכות]] ד[[אצילות]] נעשה עתיק לבריאה שנעתק וגבוה מבריאה ואינה באה בהתגלות ב[[עולם הבריאה]] שאפילו מבחינת ביום ההוא הוא בבחינת [[העלם והסתר]]. ומה שנאמר אסתיר פני שכן נקרא מלכות וממלכות שב[[חכמה]] נעשה חכמה שבמלכות כו'".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ג אדר ב'|י"ג אדר ב']]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ו אדר ב'|ט"ו אדר ב']]}}[[קטגוריה:היום יום|ה]]</noinclude>
ב[[תורה אור (ספר)|תורה אור]] ביאור [[ד"ה]] "יביאו לבוש" סעיף המתחיל "והנה בחינת לבוש", צריך להיות "והיא בחינת פני וזו היא המסתתרת .. שהיא בחינת [[עתיק]] בחינת סתימא דכל סתימין". ויש נוסח אחר: "והנה בחינת ביום ההוא הוא בחינת [[בינה]] אימא עילאה המקננת ב[[בריאה]] בכורסיא אכן [[מלכות]] ד[[אצילות]] נעשה עתיק לבריאה שנעתק וגבוה מבריאה ואינה באה בהתגלות ב[[עולם הבריאה]] שאפילו מבחינת ביום ההוא הוא בבחינת [[העלם והסתר]]. ומה שנאמר אסתיר פני שכן נקרא מלכות וממלכות שב[[חכמה]] נעשה חכמה שבמלכות כו'".<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/י"ג אדר ב'|י"ג אדר ב']]|הבא=[[תבנית:היום יום/ט"ו אדר ב'|ט"ו אדר ב']]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ה]]</noinclude>

תפריט ניווט