תבנית:היום יום/כ"ב אדר א': הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ
החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום"
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
שורה 1: שורה 1:
[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".
[[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] כותב באחד מ[[מאמר]]יו: "הא דסעודה שלישית היום לא גו', היינו שאין צריך פת, אבל צריך לטעום איזה דבר, ואמר ר' יוסי יהא חלקי מאוכלי ג׳ סעודות".


תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפילות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:היום יום|ד]]</noinclude>
תורת [[רבינו הזקן]] בתחלת בואו לליאזנא: "לעולם יהא אדם זהיר ב[[תפילת מנחה]]. יתרון תפילת המנחה על התפילות ד[[שחרית]] ו[[ערבית]] הוא בזה, שהיא באמצע היום, בשעה שבני אדם עוסקים וטרודים בעניניהם, ומפסיקים לתפילת מנחה. וזהו: לעולם, עבודת האדם בעולם היא, שיהא אדם, [[שכל]] המאיר ופועל ב[[מידות]], זהיר יאיר, היינו התגברות ה[[צורה]] על ה[[חומר]], וזה ניכר בענין תפילת מנחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אדר א'|כ"א אדר א']]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר א'|כ"ג אדר א']]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ד]]</noinclude>

תפריט ניווט