תבנית:היום יום/כ"ב אלול: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
תיקונים
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
(תיקונים)
 
שורה 1: שורה 1:
[[תורת החסידות]] דורשת, כי תחלה להוכחה צריכים להסיר את ה[[צפרנים]], ניט שטעכען זיך, כי בטופרהא אחידן, יעדער שטאך איז [[קליפה]] וסטרא אחרא, ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות נטילת ידים כמבואר ענינה ב[[חסידות|דברי אלוקים חיים]], המשכת ה[[מוחין]] ל[[מדות]].
תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה צריכים להסיר את הצפרנים, ניט שטעכען זיך, כי בטופרהא אחידן, יעדער שטאך איז קליפה וסטרא אחרא, ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות נטילת ידים כמבואר ענינה בדברי אלוקים חיים, המשכת המוחין למדות.
----
----
'''תרגום מאידיש''': [[תורת החסידות]] דורשת, כי תחלה להוכחה צריכים להסיר את הצפרנים, לא להידקר, כי "בצפרנים הן - ([[הסטרא אחרא]]) - נאחזות", כל דקירה היא [[קליפה]] וסטרא אחרא, ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות [[נטילת ידים]], כמבואר ענינה ב[[דברי אלוקים חיים]], המשכת ה[[מוחין]] ל[[מדות]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אלול|כ"א אלול]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אלול|כ"ג אלול]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|כ]]</noinclude>
'''תרגום ללשון הקודש''': תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה, צריכים להסיר את הצפרנים, לא לדקור, כי [הקליפות הטמאות] בצפרנים נאחזות, כל דקירה היא קליפה וסטרא אחרא; ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות הנטילת ידים, כמבואר ענינה בדא"ח – המשכת המוחין למדות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אלול|כ"א אלול]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אלול|כ"ג אלול]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|כ]]</noinclude>

תפריט ניווט