תבנית:היום יום/כ"ה תמוז: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה) |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
קיימים ב[[חסידות]] שני ביטויים מאוד אופיניים: א) [[יהודי]] מכיר ב[[אלוקות]] וחש את העל-טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות. | קיימים ב[[חסידות]] שני ביטויים מאוד אופיניים: א) [[יהודי]] מכיר ב[[אלוקות]] וחש את העל-טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות. | ||
האמת היא ששני הביטויים - אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע - לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ד תמוז|כ"ד תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]}}[[קטגוריה:היום יום|ט]]</noinclude> | האמת היא ששני הביטויים - אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע - לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ד תמוז|כ"ד תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ט]]</noinclude> |
גרסה מ־23:31, 2 ביולי 2024
קיימים בחסידות שני ביטויים מאוד אופיניים: א) יהודי מכיר באלוקות וחש את העל-טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות. האמת היא ששני הביטויים - אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע - לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.
הקודם: כ"ד תמוז |
{{{רשימה}}} | הבא: כ"ו תמוז |