תבנית:היום יום/כ"ד אדר: הבדלים בין גרסאות בדף
(יצירת דף עם התוכן "== כ"ד אדר א' == {{תבנית:היום יום/כ"ד אדר א'}} == כ"ד אדר ב' == {{תבנית:היום יום/כ"ד אדר ב'}} <noinclude>{{ס...") |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת) | |||
שורה 7: | שורה 7: | ||
{{תבנית:היום יום/כ"ד אדר ב'}} | {{תבנית:היום יום/כ"ד אדר ב'}} | ||
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה אדר|כ"ה אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude> | <noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג אדר|כ"ג אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה אדר|כ"ה אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude> |
גרסה אחרונה מ־23:44, 2 ביולי 2024
כ"ד אדר א'[עריכת קוד מקור]
אדמו"ר האמצעי ענה לר' הלל פאריטשער על שאלתו, אם יחזור חסידות גם בעיירות שאנשיהם אין להם מושג בחסידות: דברי חסידות הערט די נשמה. וכתיב "ונוזלים מן לבנון", לבנון ל"ב נו"ן, חכמה ובינה שבנשמה. און אז די נשמה הערט, איז נוזל ונוטף אין דער הארת הנשמה וואס איז מחיה דעם גוף, און עס ווערט א חוזק אין דעם ועשה טוב פון רמ"ח מצות עשה און אין דעם סור מרע פון שס"ה מצוות לא תעשה.
תרגום ללשון הקודש: אדמו"ר האמצעי ענה לר' הלל פאריטשער על שאלתו, אם יחזור חסידות גם בעיירות שאנשיהם אין להם מושג בחסידות: דברי חסידות שומעת הנשמה. וכתיב "ונוזלים מן לבנון", לבנון ל"ב נו"ן, חכמה ובינה שבנשמה. וכשהנשמה שומעת, אזי נוזל ונוטף בהארת הנשמה שמחיה את הגוף, ונהיה חוזק בעשה טוב של רמ"ח מצות עשה ובסור מרע של שס"ה מצוות לא תעשה.
כ"ד אדר ב'[עריכת קוד מקור]
באמירת "אנא בכח" צריך לראות – או לצייר במחשבה – השמות, שהם הראשי תיבות, אבל לא לאמרם.
הקודם: כ"ג אדר |
{{{רשימה}}} | הבא: כ"ה אדר |