תבנית:היום יום/כ"ט ניסן: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה) |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
''יד לעומר'' | ''יד לעומר'' | ||
הקדמת ה[[לקוטי תורה לג' פרשיות|לקוטי תורה על ג' פרשיות]] "להבין ענין [[נפש האלוקית]], הנה כתיב לא תאכלו" הוא [[מאמר]] שאמרו [[רבינו הזקן]] לפני ה[[צמח צדק]], וחזרו הצמח צדק לפניו, ויאמר רבינו הזקן: נו, הטעמה? ויכתוב הצמח צדק [[הנחה]] עם הגהות במוקף. רבינו [[מוגה|הגיה]] ההנחה, ויצוו להכניס ההגהות בפנים המאמר. על פי הצעת [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] בחרו במאמר זה בתור הקדמה להליקוטי תורה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ח ניסן|כ"ח ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ל' ניסן|ל' ניסן]]}}[[קטגוריה:היום יום|ו]]</noinclude> | הקדמת ה[[לקוטי תורה לג' פרשיות|לקוטי תורה על ג' פרשיות]] "להבין ענין [[נפש האלוקית]], הנה כתיב לא תאכלו" הוא [[מאמר]] שאמרו [[רבינו הזקן]] לפני ה[[צמח צדק]], וחזרו הצמח צדק לפניו, ויאמר רבינו הזקן: נו, הטעמה? ויכתוב הצמח צדק [[הנחה]] עם הגהות במוקף. רבינו [[מוגה|הגיה]] ההנחה, ויצוו להכניס ההגהות בפנים המאמר. על פי הצעת [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] [[אדמו"ר]] בחרו במאמר זה בתור הקדמה להליקוטי תורה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ח ניסן|כ"ח ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ל' ניסן|ל' ניסן]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ו]]</noinclude> |
גרסה מ־02:25, 3 ביולי 2024
יד לעומר
הקדמת הלקוטי תורה על ג' פרשיות "להבין ענין נפש האלוקית, הנה כתיב לא תאכלו" הוא מאמר שאמרו רבינו הזקן לפני הצמח צדק, וחזרו הצמח צדק לפניו, ויאמר רבינו הזקן: נו, הטעמה? ויכתוב הצמח צדק הנחה עם הגהות במוקף. רבינו הגיה ההנחה, ויצוו להכניס ההגהות בפנים המאמר. על פי הצעת אבי אדמו"ר בחרו במאמר זה בתור הקדמה להליקוטי תורה.
הקודם: כ"ח ניסן |
{{{רשימה}}} | הבא: ל' ניסן |