תבנית:היום יום/כ"ה תמוז: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
(תיקונים)
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
קיימים ב[[חסידות]] שני ביטויים מאוד אופיניים: א) [[יהודי]] מכיר ב[[אלוקות]] וחש את העל-טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות.
קיימים בחסידות שני ביטויים מאוד אופיניים: א) יהודי מכיר באלוקות וחש את העל־טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות.
האמת היא ששני הביטויים - אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע - לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ד תמוז|כ"ד תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ט]]</noinclude>
האמת היא ששני הביטויים אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ד תמוז|כ"ד תמוז]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ו תמוז|כ"ו תמוז]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ט]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־17:10, 22 ביולי 2024

קיימים בחסידות שני ביטויים מאוד אופיניים: א) יהודי מכיר באלוקות וחש את העל־טבעי ואינו זקוק להוכחות על כך. ב) יהודי אינו רוצה ואינו יכול להיות מנותק מאלוקות. האמת היא ששני הביטויים – אחד הם: יהודי מכיר באלוקות וחש את הלמעלה מן הטבע – לכן אינו יכול להיות מנותק מאלוקות.

הקודם:
כ"ד תמוז
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ו תמוז