תבנית:היום יום/ט' תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
(תיקונים)
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
''[[כפרות]]: "בני אדם - ולשלום" שלש פעמים, ובכל פעם מסבב ג' פעמים, סך הכל מסבב ט' פעמים. עד סוף [[תשרי]] אין אומרים [[תחנון]]. [[מלקות]]: המלקה והנלקה שניהם אומרים "והוא רחום" שלש פעמים.''
''כפרות: "בני אדם ולשלום" שלש פעמים, ובכל פעם מסבב ג' פעמים, סך הכל מסבב ט' פעמים. עד סוף תשרי אין אומרים תחנון. מלקות: המלקה והנלקה שניהם אומרים "והוא רחום" שלש פעמים.''


ב[[ערב יום הכיפורים]] העבודה היא [[חרטה]] על העבר, ב[[יום הכיפורים]] - קבלה על להבא.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ח' תשרי|ח' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י' תשרי|י' תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude>
בערב יום הכיפורים העבודה היא חרטה על העבר, ביום הכיפורים קבלה על להבא.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ח' תשרי|ח' תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/י' תשרי|י' תשרי]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ל]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־19:17, 28 ביולי 2024

כפרות: "בני אדם – ולשלום" שלש פעמים, ובכל פעם מסבב ג' פעמים, סך הכל מסבב ט' פעמים. עד סוף תשרי אין אומרים תחנון. מלקות: המלקה והנלקה שניהם אומרים "והוא רחום" שלש פעמים.

בערב יום הכיפורים העבודה היא חרטה על העבר, ביום הכיפורים – קבלה על להבא.

הקודם:
ח' תשרי
{{{רשימה}}} הבא:
י' תשרי