תבנית:היום יום/כ"ב תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
(תיקונים)
 
(גרסת ביניים אחת של משתמש אחר אחד אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
''[[קידוש|מקדשים]] ואוכלים ושותים ב[[סוכה]] בין ב[[לילה]] בין ב[[יום]]. הקפות בליל [[שמיני עצרת]]. הפטורה: "ויהי ככלות . . ולישראל עמו". אין אומרים ה"יהי רצון" ביציאה מן הסוכה.
''מקדשים ואוכלים ושותים בסוכה בין בלילה בין ביום. הקפות בליל שמיני עצרת. הפטורה: "ויהי ככלות . . ולישראל עמו". אין אומרים ה"יהי רצון" ביציאה מן הסוכה.


[[שמיני עצרת]] ו[[ראש השנה]] משתווים בכמה עניני [[כוונות]] ויחודים עליונים, אלא שבראש השנה הם בענין העליה ובשמיני עצרת הם בענין ההמשכה. בראש השנה העבודה בתחנונים, בהכנעה וב[[מרירות]] עצומה, ובשמיני עצרת היא בקו ה[[שמחה]].<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א תשרי|כ"א תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג תשרי|כ"ג תשרי]]}}[[קטגוריה:היום יום|ל]]</noinclude>
שמיני עצרת וראש השנה משתווים בכמה עניני כוונות ויחודים עליונים, אלא שבראש השנה הם בענין העליה ובשמיני עצרת הם בענין ההמשכה. בראש השנה העבודה בתחנונים, בהכנעה ובמרירות עצומה, ובשמיני עצרת היא בקו השמחה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א תשרי|כ"א תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג תשרי|כ"ג תשרי]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ל]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־19:04, 28 ביולי 2024

מקדשים ואוכלים ושותים בסוכה בין בלילה בין ביום. הקפות בליל שמיני עצרת. הפטורה: "ויהי ככלות . . ולישראל עמו". אין אומרים ה"יהי רצון" ביציאה מן הסוכה.

שמיני עצרת וראש השנה משתווים בכמה עניני כוונות ויחודים עליונים, אלא שבראש השנה הם בענין העליה ובשמיני עצרת הם בענין ההמשכה. בראש השנה העבודה בתחנונים, בהכנעה ובמרירות עצומה, ובשמיני עצרת היא בקו השמחה.

הקודם:
כ"א תשרי
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ג תשרי