תבנית:היום יום/כ"ד תשרי: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
(תיקון)
 
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת)
שורה 1: שורה 1:
[[התוועדות]] - 'פארבריינגען' - ברבים בכלל, וב[[שבת]] או ב[[מוצאי שבת]] בפרט, היא אחת היסודות בדרכי החסידים וה[[חסידות]], ופתח ומבוא למצוה היסודית ד[[אהבת ישראל]].
התוועדות 'פארבריינגען' ברבים בכלל, ובשבת או במוצאי שבת בפרט, היא אחת היסודות בדרכי החסידים והחסידות, ופתח ומבוא למצוה היסודית דאהבת ישראל.


רובא דרובא, הנה בכל התוועדות הרי ראשי המדברים תובעים מאת המסובים שיטיבו הנהגותיהם ודרכיהם, שיקבעו עתים ללמוד [[דא"ח]] ושישמרו הקביעות, ואשר הלימוד יהיה על מנת ללמוד ולקיים.
רובא דרובא, הנה בכל התוועדות הרי ראשי המדברים תובעים מאת המסובים שיטיבו הנהגותיהם ודרכיהם, שיקבעו עתים ללמוד דא"ח ושישמרו הקביעות, ואשר הלימוד יהיה על מנת ללמוד ולקיים.
- והנה כללות ענין ואופן התוכחה מבואר היטב ב[[ד]] "ואם רוח המושל" (קונטרס למ"ד) אשר ראוי לכל אחד ואחד מ[[אנ]] ללמדו היטב אדעתא דנפשיה [כדבר ה"נוגע" לעצמו], אמנם הוכחה זו בעת ההתוועדות היא רק על דברים וענינים שאין בהם משום הלבנת פנים ולא כלום, כמו שהיה מאז ומקדם, אשר איש את רעהו הוכיחו ב[[אהבה]] ובחיבה גדולה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג תשרי|כ"ג תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה תשרי|כ"ה תשרי]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ל]]</noinclude>
והנה כללות ענין ואופן התוכחה מבואר היטב בד"ה "ואם רוח המושל" (קונטרס למ"ד) אשר ראוי לכל אחד ואחד מאנ"ש ללמדו היטב אדעתא דנפשיה [=כדבר ה"נוגע" לעצמו], אמנם הוכחה זו בעת ההתוועדות היא רק על דברים וענינים שאין בהם משום הלבנת פנים ולא כלום, כמו שהיה מאז ומקדם, אשר איש את רעהו הוכיחו באהבה ובחיבה גדולה.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג תשרי|כ"ג תשרי]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה תשרי|כ"ה תשרי]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ל]]</noinclude>

גרסה אחרונה מ־20:33, 28 ביולי 2024

התוועדות – 'פארבריינגען' – ברבים בכלל, ובשבת או במוצאי שבת בפרט, היא אחת היסודות בדרכי החסידים והחסידות, ופתח ומבוא למצוה היסודית דאהבת ישראל.

רובא דרובא, הנה בכל התוועדות הרי ראשי המדברים תובעים מאת המסובים שיטיבו הנהגותיהם ודרכיהם, שיקבעו עתים ללמוד דא"ח ושישמרו הקביעות, ואשר הלימוד יהיה על מנת ללמוד ולקיים. – והנה כללות ענין ואופן התוכחה מבואר היטב בד"ה "ואם רוח המושל" (קונטרס למ"ד) אשר ראוי לכל אחד ואחד מאנ"ש ללמדו היטב אדעתא דנפשיה [=כדבר ה"נוגע" לעצמו], אמנם הוכחה זו בעת ההתוועדות היא רק על דברים וענינים שאין בהם משום הלבנת פנים ולא כלום, כמו שהיה מאז ומקדם, אשר איש את רעהו הוכיחו באהבה ובחיבה גדולה.

הקודם:
כ"ג תשרי
{{{רשימה}}} הבא:
כ"ה תשרי