חב"דטקסט:אולם דיונים: הבדלים בין גרסאות בדף
יוסף בן מלמד (שיחה | תרומות) |
|||
(28 גרסאות ביניים של 4 משתמשים אינן מוצגות) | |||
שורה 12: | שורה 12: | ||
:::לאחר שפניתי למערכת אתר chabad library הם אינם מאשרים לנו להציג טקסטים מאתר הספריה בחב"דטקסט. הדבר היחיד המותר הוא הפניה (קישור) למיקום באתר הספריה. בהתאם לזאת אני רוצה לשאול מה מטרת חב"דטקסט - רק טקסט באתר עצמו, או גם קישורים/הפניות/קבצים וכד'? [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 17:30, 23 ביוני 2024 (IDT) | :::לאחר שפניתי למערכת אתר chabad library הם אינם מאשרים לנו להציג טקסטים מאתר הספריה בחב"דטקסט. הדבר היחיד המותר הוא הפניה (קישור) למיקום באתר הספריה. בהתאם לזאת אני רוצה לשאול מה מטרת חב"דטקסט - רק טקסט באתר עצמו, או גם קישורים/הפניות/קבצים וכד'? [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 17:30, 23 ביוני 2024 (IDT) | ||
::::{{א|חיים}} אני חושב שעדיף להביא באתר רק טקסט, לדעתי זוהי הייחודיות של האתר. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:18, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד) | ::::{{א|חיים}} אני חושב שעדיף להביא באתר רק טקסט, לדעתי זוהי הייחודיות של האתר. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:18, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד) | ||
:::::מעשה לא ממש חכם לבקש מהם בשלב זה טקסטים. לא נורא. כמובן שכעת אין מה לשים קישורים לאתר אחר שלא מסכים להעתיק. באופן כללי יש להכניס רק טקסט וכדאי לשים בנוסף תבנית בראש כל ערך עם פרטים על הספר, מחבר, הוצאה, שנת הוצאה, תמונה וכו'. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 01:50, 2 ביולי 2024 (IDT) | |||
== קובץ טקסט בכל ספר להורדה == | == קובץ טקסט בכל ספר להורדה == | ||
שורה 21: | שורה 22: | ||
::ואם הדבר יבוצע (אני ממתין להשלמת הפרקים בתניא) - להביא קובץ טקסט בדף 'הראשי' של הספר שיכיל את כל הספר - לדוגמא [[תניא]] - או בכל פרק ופרק? [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 21:17, 29 ביוני 2024 (IDT) | ::ואם הדבר יבוצע (אני ממתין להשלמת הפרקים בתניא) - להביא קובץ טקסט בדף 'הראשי' של הספר שיכיל את כל הספר - לדוגמא [[תניא]] - או בכל פרק ופרק? [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 21:17, 29 ביוני 2024 (IDT) | ||
:::אני בעד הרעיון, יועיל מאוד לתועלת הגולשים הזקוקים לחומר, לא כ"כ הבנתי במה זה תלוי. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:17, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד) | :::אני בעד הרעיון, יועיל מאוד לתועלת הגולשים הזקוקים לחומר, לא כ"כ הבנתי במה זה תלוי. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ [[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]] ~ (22:17, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד) | ||
::::לא הבנתי מה הבעיה לסמן את הטקסט ולהעתיק, עד כמה זה מסובך? אם לא מסובך מדי אני לא חושב שצריך להאכיל את הגולשים עם כפית, במיוחד כשרובם לא רוצים לאכול. ובפרט שהטקסט באתר יעודכן עם הזמן והטקסט בקובץ ישאר כמו שהוא בעת העלאתו ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 01:45, 2 ביולי 2024 (IDT) | |||
:::::הגולש יצטרך לעשות עבודה די קשה - לדוגמא א' רוצה את כל ספר התניא. לעבור בכל דפי הפרקים יהי' עבודה די מעצבנת... [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 20:40, 3 ביולי 2024 (IDT) | |||
::::::למה שאדם יצטרך טקסט של כל התניא ברצף (מתוך הנחה שהוא לא מחפש להקים אתר מתחרה...)? לדעתי המקסימום שהגולש ירצה זה ללמוד את כל התניא ברצף (לא נראה לי, אבל נניח) ולכן אפשר להביא בקישורים חיצוניים קישור לקריאת הספר ב-PDF. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 12:21, 4 ביולי 2024 (IDT) | |||
:::::::כן, יכול להיות דבר כזה: גולש שירצה את התניא במכשיר האנדרואיד שלו [ואפי' במחשב שלו], (למרות שיש אפליקציות ספרים ובתוכם התניא -אבל: 1. יש מכשירים כשרים (חסומים). 2: אין הרבה ספרי חב"ד באפליקציה.) [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 14:35, 7 ביולי 2024 (IDT) | |||
::::::::מכשירים חסומים לא יכולים להיכנס לכאן כדי להוריד את הקובץ, ואם הם יכולים להיכנס הם יכולים גם לקרוא כאן. אני בכל אופן לא חושב שיש מה להוסיף קישור כזה בכל דף, בפרט כשזה דורש עבודה, וכפי שאין באתרים הדומים (חב"דפדיה/ויקיטקסט) כזה קובץ ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:35, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
== עזרה == | |||
לקחתי על עצמי להכניס את תורתו של כ"ק אד"ש בכל הכח, מבקש מאוד שיעזרו ע"מ שנוכל לעשות זאת בצורה הטובה ובמושלמת ביותר. [[משתמש:ש. א.|ש. א.]] ([[שיחת משתמש:ש. א.|שיחה]]) 20:34, 4 ביולי 2024 (IDT) | |||
:{{א|ש. א.}} כמו מה למשל? תפרט. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|חב"ד בדרך לגאולה]] ([[שיחת משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|שיחה]]) 20:52, 4 ביולי 2024 (IDT) | |||
==מפעילי מערכת== | |||
{{חב"דטקסטים פעילים}} אשמח שיתאמנו מפעילים באמצעות בחירות או עד שיהיה בחירות שלבינתיים יתמנו מפעילים נוספים. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|חב"ד בדרך לגאולה]] ([[שיחת משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|שיחה]]) 21:03, 4 ביולי 2024 (IDT) | |||
:מה הצורך? המפעילים פה פעילים יותר מחב"דפדיה ואין כאן כמעט משתמשים ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 23:03, 4 ביולי 2024 (IDT) | |||
::יש צורך במינוי. בגלל שהמפעילים ה"ותיקים" יכולים כמה זמן "לנוח" ולהעביר את המושכות לידיים יותר "צעירות". בברכה. מתייג {{א|חלוקת קונטרסים}}. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|חב"ד בדרך לגאולה]] ([[שיחת משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|שיחה]]) 13:24, 5 ביולי 2024 (IDT) | |||
:::לפני זמן לא רב נפתח המיזם וכבר צריכים "לנוח"? ככה לא נגיע רחוק. {{כתב קטן|נ.ב - מה הכוונה ב"ידיים יותר צעירות"?}} [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 14:10, 7 ביולי 2024 (IDT) | |||
== קצת הסבר על עניין פרקי התניא == | |||
האם צריך לכתוב את טקסט הפרק בתוך הדף גופא או בדף-תבנית נפרדת? כמו-כן האם התבנית [https://chabadpedia.co.il/index.php/%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA:%D7%A4%D7%A8%D7%A7_%D7%AA%D7%A0%D7%99%D7%90 פרק תניא] בחב"דפדיה קיימת גם כאן?[[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 16:53, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
:התבנית קיימת גם פה אבל בצורה שונה. מצידי אפשר להכניס את הטקסט לתוך הדף ואין צורך בתבנית נוספת בשביל זה. אגב, אני נגד השינוי של שמות ערכי התניא לנקודה באמצע, יהיה קשה לחפש את הערכים. אפילו מקף אני בהתלבטות אם צריך ונוטה לומר שלא. בפרט שלא מצאתי את המקום בו התבצע הדיון ע"כ. {{א|ש. א.}}, {{א|חיים}}. בהצלחה! ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:28, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
:{{א|חלוקת קונטרסים}}א. היה המון בלאגן בתבניות של התניא – ניסתי לעשות קצת סדר, אבל אני נותן זכות קדימה למי שמבין יותר ממני. | |||
ב. אני מאוד שומר על תבניתיות מסויימת, ואני חושב שכדאי ליצור דף ניווט חיפוש. לדעתי הנקודה זו צורת החלוקה הטובה ביותר. [[משתמש:ש. א.|ש. א.]] ([[שיחת משתמש:ש. א.|שיחה]]) | |||
::אוקיי, לדעתי כדאי להתעיק אתה התבנית מחב"דפדיה ולעשות סדר בבלאגן. הטקסט יהי' בדף עצמו בתוך התבנית וכך עורכים פוטנציאליים יוכלו לערוך ללא קושי. [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 18:11, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
:::[https://text.chabadpedia.com/index.php/%D7%9C%D7%A7%D7%95%D7%98%D7%99_%D7%90%D7%9E%D7%A8%D7%99%D7%9D_%C2%B7_%D7%93%D7%A3_%D7%94%D7%A9%D7%A2%D7%A8 התחלתי] [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 18:19, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
::::יש לשים לב להשתמש בתבנית [[תבנית:פרק-תניא]] - ולא [[תבנית:פרק תניא]].[[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 19:56, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
:::::תבנית:פרק תניא היתה פעם העתקה של התבנית בחב"דפדיה. בגלל שזה לא מתאים שכל האתר יהיה בתוך תבניות (בשונה מחב"דפדיה בה מדובר על חלק קטן מהדפים) אז היא שונתה לכמו שהיא כיום. נא להשאיר אותה ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • יחי המלך המשיח • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ד • 12:33, 30 ביולי 2024 (IDT) | |||
::::::אדרבה, ברוך [[משתמש:חלוקת קונטרסים|אומר]] ו[[תניא|עושה]]! ע"פ דבריך - איך בדיוק יש להוסיף את פרקי התניא באתרא דידן? [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 18:14, 30 ביולי 2024 (IDT) | |||
== מיזוג טקסט בתבנית עם תבנית == | |||
[[קובץ:מתמזג.png|ממוזער|תמונה א'; טקסט מתמזג עם תבנית]] | |||
[[קובץ:לא מתמזג.png|ממוזער|תמונה ב'; טקסט בתבנית לא מתמזג עם תבנית]] | |||
אבקש עזרה טכנית בתבנית [[תבנית:פרק-תניא]] שיצרתי זה-עתה: טקסט רגיל בדף "מתמזג" עם התבנית (ראה תמונה א'). משא"כ תבנית לא "מתמזגת" עם תבנית (ראה תמונה ב'). | |||
האם אפשר לסדר זאת? {{א|חלוקת קונטרסים}} [[משתמש:חיים|חיים]] ([[שיחת משתמש:חיים|שיחה]]) 20:08, 25 ביולי 2024 (IDT) | |||
:אני התכתבתי עם {{א|חלוקת קונטרסים}}, וכדאי שתשאיר לו את העבודה של סידור ועריכת התניא. [[משתמש:ש. א.|ש. א.]] ([[שיחת משתמש:ש. א.|שיחה]]) |
גרסה אחרונה מ־17:14, 30 ביולי 2024
הגעתם לאולם הדיונים המרכזי של חב"דטקסט.
המקום מיועד לדיונים בין האורחים, העורכים והמפעילים. אם יש לך בקשות מיוחדות המיועדות למפעילי המערכת, תוכלו לעשות זאת כאן. אם ברצונכם לבקש ערך החסר בחב"דטקסט, תוכלו לעשות זאת כאן. תוכלו גם לבקש תמונות כאן, וגרפיקה כאן. אם ברצונך לכתוב איזו אימרה חסידית או סתם להתוועד.. תוכל לעשות זאת כאן. אם ברצונכם להתנדב להשלמת פרוייקטים לשיפור חב"דטקסט, או להציע אחד כזה תוכלו לעשות זאת כאן. |
ברוכים הבאים למשתמשים המקדימים[עריכת קוד מקור]
כפי ששמתם לב, נכון לעכשיו האתר ריק מתוכן, כרגע יש לעבוד על ביסוס האתר, הוספת תבניות ויצירת כללים. חב"דטקסטים פעילים נא הביעו דעתכם לגבי המיזם, כיצד ניתן לשפר ולמנף אותו, אילו כללים חשובים לנחיצות האתר. איך הייתם רוצים לראות את האתר מתפתח ועוד. נשמח לשמוע את כולם, ישר כח. בברכה, יוסף בן מלמד ~יחי המלך המשיח! ~ (23:46, י"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
- אני חושב שחייב להיות כלל - שהספר חייב להיות: א. מתורת רבותינו נשיאנו. ב. מתורת הרבי כמובן... ג. ספרים וקובצים על חסידים וחב"ד בכלל. אך חב"דטקסטים פעילים חייבים להחליט עוד כללים באתר, כגון: "איך אתה יודע אם הטקסט של הספר שיש עכשיו - הבעלים שלו (זה שעשה את זה...) נתן לך רשות להקליט את הטקסט שלו.... בברכת הגאולה האמיתית והשלימה 02:26, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לפני שמעלים טקסטים לאתר יש לפתוח את חב"דטקסט:זכויות יוצרים ולכתוב שם בפירוט איזה טקסטים ניתן להעלות לאתר ואיזה לא. בעז"ה בהמשך אתפנה לזהחלוקת קונטרסים (שיחה) 12:28, 21 ביוני 2024 (IDT)
- לאחר שפניתי למערכת אתר chabad library הם אינם מאשרים לנו להציג טקסטים מאתר הספריה בחב"דטקסט. הדבר היחיד המותר הוא הפניה (קישור) למיקום באתר הספריה. בהתאם לזאת אני רוצה לשאול מה מטרת חב"דטקסט - רק טקסט באתר עצמו, או גם קישורים/הפניות/קבצים וכד'? חיים (שיחה) 17:30, 23 ביוני 2024 (IDT)
- חיים אני חושב שעדיף להביא באתר רק טקסט, לדעתי זוהי הייחודיות של האתר. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:18, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
- מעשה לא ממש חכם לבקש מהם בשלב זה טקסטים. לא נורא. כמובן שכעת אין מה לשים קישורים לאתר אחר שלא מסכים להעתיק. באופן כללי יש להכניס רק טקסט וכדאי לשים בנוסף תבנית בראש כל ערך עם פרטים על הספר, מחבר, הוצאה, שנת הוצאה, תמונה וכו'. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 01:50, 2 ביולי 2024 (IDT)
- חיים אני חושב שעדיף להביא באתר רק טקסט, לדעתי זוהי הייחודיות של האתר. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:18, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
- לאחר שפניתי למערכת אתר chabad library הם אינם מאשרים לנו להציג טקסטים מאתר הספריה בחב"דטקסט. הדבר היחיד המותר הוא הפניה (קישור) למיקום באתר הספריה. בהתאם לזאת אני רוצה לשאול מה מטרת חב"דטקסט - רק טקסט באתר עצמו, או גם קישורים/הפניות/קבצים וכד'? חיים (שיחה) 17:30, 23 ביוני 2024 (IDT)
- לפני שמעלים טקסטים לאתר יש לפתוח את חב"דטקסט:זכויות יוצרים ולכתוב שם בפירוט איזה טקסטים ניתן להעלות לאתר ואיזה לא. בעז"ה בהמשך אתפנה לזהחלוקת קונטרסים (שיחה) 12:28, 21 ביוני 2024 (IDT)
קובץ טקסט בכל ספר להורדה[עריכת קוד מקור]
אשמח לתגובות.
חשבתי שיהי' כדאי ונוח לתועלת הגולשים (העתידיים) שיהי' קובץ טקסט (txt) של כל הספר להורדה. מה דעתכם? חיים (שיחה) 14:05, 27 ביוני 2024 (IDT)
- כדאי לעשות זאת במהירות ככל האפשר, לפני שיווצרו יותר ויותר דפי טקסט. זה יכול להיות שימושי מאוד, לאלה שרוצים את כל הספר - הניווט בדפי האתר יַקשה להעתיק-להדביק את הטקסטים... חיים (שיחה) 21:15, 29 ביוני 2024 (IDT)
- ואם הדבר יבוצע (אני ממתין להשלמת הפרקים בתניא) - להביא קובץ טקסט בדף 'הראשי' של הספר שיכיל את כל הספר - לדוגמא תניא - או בכל פרק ופרק? חיים (שיחה) 21:17, 29 ביוני 2024 (IDT)
- אני בעד הרעיון, יועיל מאוד לתועלת הגולשים הזקוקים לחומר, לא כ"כ הבנתי במה זה תלוי. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:17, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
- לא הבנתי מה הבעיה לסמן את הטקסט ולהעתיק, עד כמה זה מסובך? אם לא מסובך מדי אני לא חושב שצריך להאכיל את הגולשים עם כפית, במיוחד כשרובם לא רוצים לאכול. ובפרט שהטקסט באתר יעודכן עם הזמן והטקסט בקובץ ישאר כמו שהוא בעת העלאתו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 01:45, 2 ביולי 2024 (IDT)
- הגולש יצטרך לעשות עבודה די קשה - לדוגמא א' רוצה את כל ספר התניא. לעבור בכל דפי הפרקים יהי' עבודה די מעצבנת... חיים (שיחה) 20:40, 3 ביולי 2024 (IDT)
- למה שאדם יצטרך טקסט של כל התניא ברצף (מתוך הנחה שהוא לא מחפש להקים אתר מתחרה...)? לדעתי המקסימום שהגולש ירצה זה ללמוד את כל התניא ברצף (לא נראה לי, אבל נניח) ולכן אפשר להביא בקישורים חיצוניים קישור לקריאת הספר ב-PDF. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 12:21, 4 ביולי 2024 (IDT)
- כן, יכול להיות דבר כזה: גולש שירצה את התניא במכשיר האנדרואיד שלו [ואפי' במחשב שלו], (למרות שיש אפליקציות ספרים ובתוכם התניא -אבל: 1. יש מכשירים כשרים (חסומים). 2: אין הרבה ספרי חב"ד באפליקציה.) חיים (שיחה) 14:35, 7 ביולי 2024 (IDT)
- מכשירים חסומים לא יכולים להיכנס לכאן כדי להוריד את הקובץ, ואם הם יכולים להיכנס הם יכולים גם לקרוא כאן. אני בכל אופן לא חושב שיש מה להוסיף קישור כזה בכל דף, בפרט כשזה דורש עבודה, וכפי שאין באתרים הדומים (חב"דפדיה/ויקיטקסט) כזה קובץ ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:35, 25 ביולי 2024 (IDT)
- כן, יכול להיות דבר כזה: גולש שירצה את התניא במכשיר האנדרואיד שלו [ואפי' במחשב שלו], (למרות שיש אפליקציות ספרים ובתוכם התניא -אבל: 1. יש מכשירים כשרים (חסומים). 2: אין הרבה ספרי חב"ד באפליקציה.) חיים (שיחה) 14:35, 7 ביולי 2024 (IDT)
- למה שאדם יצטרך טקסט של כל התניא ברצף (מתוך הנחה שהוא לא מחפש להקים אתר מתחרה...)? לדעתי המקסימום שהגולש ירצה זה ללמוד את כל התניא ברצף (לא נראה לי, אבל נניח) ולכן אפשר להביא בקישורים חיצוניים קישור לקריאת הספר ב-PDF. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 12:21, 4 ביולי 2024 (IDT)
- הגולש יצטרך לעשות עבודה די קשה - לדוגמא א' רוצה את כל ספר התניא. לעבור בכל דפי הפרקים יהי' עבודה די מעצבנת... חיים (שיחה) 20:40, 3 ביולי 2024 (IDT)
- לא הבנתי מה הבעיה לסמן את הטקסט ולהעתיק, עד כמה זה מסובך? אם לא מסובך מדי אני לא חושב שצריך להאכיל את הגולשים עם כפית, במיוחד כשרובם לא רוצים לאכול. ובפרט שהטקסט באתר יעודכן עם הזמן והטקסט בקובץ ישאר כמו שהוא בעת העלאתו ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 01:45, 2 ביולי 2024 (IDT)
- אני בעד הרעיון, יועיל מאוד לתועלת הגולשים הזקוקים לחומר, לא כ"כ הבנתי במה זה תלוי. בברכה, יוסף בן מלמד ~ יחי המלך המשיח! ~ (22:17, כ"ד בסיוון, ה'תשפ"ד)
- ואם הדבר יבוצע (אני ממתין להשלמת הפרקים בתניא) - להביא קובץ טקסט בדף 'הראשי' של הספר שיכיל את כל הספר - לדוגמא תניא - או בכל פרק ופרק? חיים (שיחה) 21:17, 29 ביוני 2024 (IDT)
עזרה[עריכת קוד מקור]
לקחתי על עצמי להכניס את תורתו של כ"ק אד"ש בכל הכח, מבקש מאוד שיעזרו ע"מ שנוכל לעשות זאת בצורה הטובה ובמושלמת ביותר. ש. א. (שיחה) 20:34, 4 ביולי 2024 (IDT)
- ש. א. כמו מה למשל? תפרט. חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 20:52, 4 ביולי 2024 (IDT)
מפעילי מערכת[עריכת קוד מקור]
חב"דטקסטים פעילים אשמח שיתאמנו מפעילים באמצעות בחירות או עד שיהיה בחירות שלבינתיים יתמנו מפעילים נוספים. חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 21:03, 4 ביולי 2024 (IDT)
- מה הצורך? המפעילים פה פעילים יותר מחב"דפדיה ואין כאן כמעט משתמשים ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 23:03, 4 ביולי 2024 (IDT)
- יש צורך במינוי. בגלל שהמפעילים ה"ותיקים" יכולים כמה זמן "לנוח" ולהעביר את המושכות לידיים יותר "צעירות". בברכה. מתייג חלוקת קונטרסים. חב"ד בדרך לגאולה (שיחה) 13:24, 5 ביולי 2024 (IDT)
קצת הסבר על עניין פרקי התניא[עריכת קוד מקור]
האם צריך לכתוב את טקסט הפרק בתוך הדף גופא או בדף-תבנית נפרדת? כמו-כן האם התבנית פרק תניא בחב"דפדיה קיימת גם כאן?חיים (שיחה) 16:53, 25 ביולי 2024 (IDT)
- התבנית קיימת גם פה אבל בצורה שונה. מצידי אפשר להכניס את הטקסט לתוך הדף ואין צורך בתבנית נוספת בשביל זה. אגב, אני נגד השינוי של שמות ערכי התניא לנקודה באמצע, יהיה קשה לחפש את הערכים. אפילו מקף אני בהתלבטות אם צריך ונוטה לומר שלא. בפרט שלא מצאתי את המקום בו התבצע הדיון ע"כ. ש. א., חיים. בהצלחה! ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • י"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 17:28, 25 ביולי 2024 (IDT)
- חלוקת קונטרסיםא. היה המון בלאגן בתבניות של התניא – ניסתי לעשות קצת סדר, אבל אני נותן זכות קדימה למי שמבין יותר ממני.
ב. אני מאוד שומר על תבניתיות מסויימת, ואני חושב שכדאי ליצור דף ניווט חיפוש. לדעתי הנקודה זו צורת החלוקה הטובה ביותר. ש. א. (שיחה)
- אוקיי, לדעתי כדאי להתעיק אתה התבנית מחב"דפדיה ולעשות סדר בבלאגן. הטקסט יהי' בדף עצמו בתוך התבנית וכך עורכים פוטנציאליים יוכלו לערוך ללא קושי. חיים (שיחה) 18:11, 25 ביולי 2024 (IDT)
- התחלתי חיים (שיחה) 18:19, 25 ביולי 2024 (IDT)
- יש לשים לב להשתמש בתבנית תבנית:פרק-תניא - ולא תבנית:פרק תניא.חיים (שיחה) 19:56, 25 ביולי 2024 (IDT)
- תבנית:פרק תניא היתה פעם העתקה של התבנית בחב"דפדיה. בגלל שזה לא מתאים שכל האתר יהיה בתוך תבניות (בשונה מחב"דפדיה בה מדובר על חלק קטן מהדפים) אז היא שונתה לכמו שהיא כיום. נא להשאיר אותה ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ד • 12:33, 30 ביולי 2024 (IDT)
- יש לשים לב להשתמש בתבנית תבנית:פרק-תניא - ולא תבנית:פרק תניא.חיים (שיחה) 19:56, 25 ביולי 2024 (IDT)
- התחלתי חיים (שיחה) 18:19, 25 ביולי 2024 (IDT)
- אוקיי, לדעתי כדאי להתעיק אתה התבנית מחב"דפדיה ולעשות סדר בבלאגן. הטקסט יהי' בדף עצמו בתוך התבנית וכך עורכים פוטנציאליים יוכלו לערוך ללא קושי. חיים (שיחה) 18:11, 25 ביולי 2024 (IDT)
מיזוג טקסט בתבנית עם תבנית[עריכת קוד מקור]
אבקש עזרה טכנית בתבנית תבנית:פרק-תניא שיצרתי זה-עתה: טקסט רגיל בדף "מתמזג" עם התבנית (ראה תמונה א'). משא"כ תבנית לא "מתמזגת" עם תבנית (ראה תמונה ב').
האם אפשר לסדר זאת? חלוקת קונטרסים חיים (שיחה) 20:08, 25 ביולי 2024 (IDT)
- אני התכתבתי עם חלוקת קונטרסים, וכדאי שתשאיר לו את העבודה של סידור ועריכת התניא. ש. א. (שיחה)