תבנית:היום יום/ד' אדר: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "אידיש" ב־"אידיש") |
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
||
שורה 9: | שורה 9: | ||
'''תרגום מאידיש''': ב[[חסידות]] אצל [[הרבי האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך". | '''תרגום מאידיש''': ב[[חסידות]] אצל [[הרבי האמצעי]], היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. [[אדמו"ר הרש"ב|אבי]] הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת ה[[מוח]]ין. והסביר בזה את [[מאמר]] ה[[זהר]] "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך". | ||
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר|ג' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר|ה' אדר]]}}[[קטגוריה:היום יום|נ]]</noinclude> | <noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ג' אדר|ג' אדר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ה' אדר|ה' אדר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|נ]]</noinclude> |
גרסה אחרונה מ־09:34, 29 ביוני 2024
ד' אדר א'[עריכת קוד מקור]
ראשית ההכנה להתעסקות בשכלים עיונים, ובשכל אלוקי בפרט, הוא: א) יגיעת בשר להסיר הטוב טעם מעניני עולם. ב) יגיעת נפש לעורר הטוב טעם במושכלות בכלל, ובעניני אלקות בפרט.
ד' אדר ב'[עריכת קוד מקור]
צו חסידות ביים מיטעלען רבי'ן, איז געווען זייער שטיל, דאך פלעגט ער בשעת חסידות זאגען: שא, שא. דער טאטע האט עס ערקלערט, אז דאס איז געווען אויף להשקיט נביעת המוחין. און האט מיט דעם מבאר געווען דעם מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
תרגום מאידיש: בחסידות אצל הרבי האמצעי, היה מאוד שקט, בכל זאת, בשעת חסידות הוא היה אומר: שא, שא. אבי הסביר זאת, שזה היה בכדי להשקיט את נביעת המוחין. והסביר בזה את מאמר הזהר "סבא דעתוהי סתים דשקיט ושכיך".
הקודם: ג' אדר |
{{{רשימה}}} | הבא: ה' אדר |