בשורת הגאולה טז: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה טז לשם בשורת הגאולה · טז בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון) |
(תיקון) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{בשורת הגאולה}}דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש<ref name=":0">תהלים פט, כא.</ref> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה. | {{בשורת הגאולה}} | ||
דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש<ref name=":0">תהלים פט, כא.</ref> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה. | |||
(משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א) | (משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א) | ||
==== תרגום ==== | ==== תרגום ללשון הקודש ==== | ||
המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש<ref name=":0" /> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה. | המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש<ref name=":0" /> "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה. | ||
{{הערות שוליים}} | |||
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]] | [[קטגוריה:בשורת הגאולה]] |
גרסה מ־17:04, 25 ביולי 2024
בשורת הגאולה |
---|
פתח דבר • א • ב • ג • ד • ה • ו • ז • ח • ט • י • יא • יב • יג • יד • טו • טז • יז • יח • יט • כ • כא • כב • כג • כד • כה • כו • כז • כח • כט • ל • לא • לב • לג • לד • לה • לו • לז • לח • לט • מ • מא • מב • מג • מד • מה • מו • מז • מח • מט • נ • נא • נב • נג • נד • נה • נו • נז • נח • נט • ס • סא • סב • סג • סד • סה • סו • סז • סח • סט • ע • עא |
דער מינוי פון דוד מלכא משיחא איז דאָך שוין געווען, כמ"ש[1] "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", עס דאַרף נאָר זיין קבלת מלכותו ע"י העם און די התקשרות צווישן דעם מלך מיט דעם עם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.
(משיחות ש"פ משפטים פ' שקלים, מבה"ח אדר תנש"א)
תרגום ללשון הקודש
המינוי דדוד מלכא משיחא הרי כבר הי', כמ"ש[1] "מצאתי דוד עבדי בשמן קדשי משחתיו", צריכה רק להיות קבלת מלכותו ע"י העם וההתקשרות בין המלך והעם בשלימות הגילוי – בגאולה האמיתית והשלימה.