בשורת הגאולה נב: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה נב לשם בשורת הגאולה · נב בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
(תיקון)
שורה 1: שורה 1:
{{בשורת הגאולה}}המעלה המיוחדת די"ט כסלו בשנה זו . . שי"ט כסלו בשנה זו הוא לאחרי השלימות דשנת ה'''פ"ט''', בגימטריא "'''פדה'''", שכבר נשלמה הפדי' מכל הענינים שמונעים ומעכבים ביאת דוד מלכא משיחא, "אשר חרפו עקבות משיחך", כסיום וחותם מזמור '''פד"ה'''־'''פ"ט''' בתהלים, ונמצאים כבר בשנת '''הצדי"ק''', הקשורה עם הגאולה השלישית וביהמ"ק השלישי.
{{בשורת הגאולה}}
המעלה המיוחדת די"ט כסלו בשנה זו . . שי"ט כסלו בשנה זו הוא לאחרי השלימות דשנת ה'''פ"ט''', בגימטריא "'''פדה'''", שכבר נשלמה הפדי' מכל הענינים שמונעים ומעכבים ביאת דוד מלכא משיחא, "אשר חרפו עקבות משיחך", כסיום וחותם מזמור '''פד"ה'''־'''פ"ט''' בתהלים, ונמצאים כבר בשנת '''הצדי"ק''', הקשורה עם הגאולה השלישית וביהמ"ק השלישי.


. . . בימינו אלה – '''ימות המשיח''' – שבהם נמצאים עכשיו<ref>כמדובר כמ"פ ע"י נשיא דורנו, כ"ק מו"ח אדמו"ר, שלפני זמן רב כבר כלו כל הקיצין, ונסתיימו כל הענינים וההכנות, גם הכפתורים כו'.</ref>, וצריכים רק "לפתוח את העיניים", ואז רואים שנמצאת כבר הגאולה האמיתית והשלימה בפשטות, וכל בנ"י, "בנערינו ובזקנינו גו' בבנינו ובבנותינו"<ref>בא יו"ד, ט.</ref>, מוכנים בכל הפרטים ופרטי פרטים "לגשת ולהסב אל השולחן" "צוגיין און זעצן זיך צום טיש", שולחן ערוך בכל מטעמים ובכל טוב, החל מעניני הגאולה, לויתן ושור הבר<ref>ראה ב"ב עה, א. ויק"ר פי"ג, ג. ועוד.</ref> ויין המשומר<ref>ברכות לד, ב. ועוד.</ref>, ועוד ועיקר, "לדעת את ה'"<ref>רמב"ם בסיום וחותם ספרו "משנה תורה".</ref>, "מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים"<ref>ישעי' יא, ט.</ref>.
. . . בימינו אלה – '''ימות המשיח''' – שבהם נמצאים עכשיו<ref>כמדובר כמ"פ ע"י נשיא דורנו, כ"ק מו"ח אדמו"ר, שלפני זמן רב כבר כלו כל הקיצין, ונסתיימו כל הענינים וההכנות, גם הכפתורים כו'.</ref>, וצריכים רק "לפתוח את העיניים", ואז רואים שנמצאת כבר הגאולה האמיתית והשלימה בפשטות, וכל בנ"י, "בנערינו ובזקנינו גו' בבנינו ובבנותינו"<ref>בא יו"ד, ט.</ref>, מוכנים בכל הפרטים ופרטי פרטים "לגשת ולהסב אל השולחן" "צוגיין און זעצן זיך צום טיש", שולחן ערוך בכל מטעמים ובכל טוב, החל מעניני הגאולה, לויתן ושור הבר<ref>ראה ב"ב עה, א. ויק"ר פי"ג, ג. ועוד.</ref> ויין המשומר<ref>ברכות לד, ב. ועוד.</ref>, ועוד ועיקר, "לדעת את ה'"<ref>רמב"ם בסיום וחותם ספרו "משנה תורה".</ref>, "מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים"<ref>ישעי' יא, ט.</ref>.


(משיחת מוצאי י"ט־כ"ף כסלו תשנ"ב – ביחידות כללית)
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]

גרסה מ־18:37, 25 ביולי 2024

בשורת הגאולה
פתח דבראבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטננאנבנגנדנהנונזנחנטססאסבסגסדסהסוסזסחסטעעא

המעלה המיוחדת די"ט כסלו בשנה זו . . שי"ט כסלו בשנה זו הוא לאחרי השלימות דשנת הפ"ט, בגימטריא "פדה", שכבר נשלמה הפדי' מכל הענינים שמונעים ומעכבים ביאת דוד מלכא משיחא, "אשר חרפו עקבות משיחך", כסיום וחותם מזמור פד"ה־פ"ט בתהלים, ונמצאים כבר בשנת הצדי"ק, הקשורה עם הגאולה השלישית וביהמ"ק השלישי.

. . . בימינו אלה – ימות המשיח – שבהם נמצאים עכשיו[1], וצריכים רק "לפתוח את העיניים", ואז רואים שנמצאת כבר הגאולה האמיתית והשלימה בפשטות, וכל בנ"י, "בנערינו ובזקנינו גו' בבנינו ובבנותינו"[2], מוכנים בכל הפרטים ופרטי פרטים "לגשת ולהסב אל השולחן" "צוגיין און זעצן זיך צום טיש", שולחן ערוך בכל מטעמים ובכל טוב, החל מעניני הגאולה, לויתן ושור הבר[3] ויין המשומר[4], ועוד ועיקר, "לדעת את ה'"[5], "מלאה הארץ דעה את ה' כמים לים מכסים"[6].

(משיחת מוצאי י"ט־כ"ף כסלו תשנ"ב – ביחידות כללית)

הערות שוליים

  1. כמדובר כמ"פ ע"י נשיא דורנו, כ"ק מו"ח אדמו"ר, שלפני זמן רב כבר כלו כל הקיצין, ונסתיימו כל הענינים וההכנות, גם הכפתורים כו'.
  2. בא יו"ד, ט.
  3. ראה ב"ב עה, א. ויק"ר פי"ג, ג. ועוד.
  4. ברכות לד, ב. ועוד.
  5. רמב"ם בסיום וחותם ספרו "משנה תורה".
  6. ישעי' יא, ט.