תבנית:היום יום/ג' סיוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "סיון" ב־"סיוון")
שורה 4: שורה 4:


המעיין בשיטת תוד"ה תורה ([[מסכת שבת|שבת]] פט. א) יבין, שחג השבועות הוא זמן עת רצון למעלה, והשם יתברך מטריד את המקטרג על עם ישראל, כדוגמת הטרדתו בשעת התקיעות ב[[ראש השנה]] ויום הקדוש דצום [[יום הכיפורים]].
המעיין בשיטת תוד"ה תורה ([[מסכת שבת|שבת]] פט. א) יבין, שחג השבועות הוא זמן עת רצון למעלה, והשם יתברך מטריד את המקטרג על עם ישראל, כדוגמת הטרדתו בשעת התקיעות ב[[ראש השנה]] ויום הקדוש דצום [[יום הכיפורים]].
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ב' סיון|ב' סיון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ד' סיון|ד' סיון]]}}[[קטגוריה:היום יום|ז]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/ב' סיוון|ב' סיוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ד' סיוון|ד' סיוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|ז]]</noinclude>

גרסה מ־20:13, 27 ביוני 2024

מז לעומר.

כשהסתפרו בימי הגבלה, קודם ערב חג השבועות, לא היתה רוח אבי אדמו"ר נוחה מזה.

המעיין בשיטת תוד"ה תורה (שבת פט. א) יבין, שחג השבועות הוא זמן עת רצון למעלה, והשם יתברך מטריד את המקטרג על עם ישראל, כדוגמת הטרדתו בשעת התקיעות בראש השנה ויום הקדוש דצום יום הכיפורים.

הקודם:
ב' סיוון
{{{רשימה}}} הבא:
ד' סיוון