תבנית:היום יום/כ"ב אלול: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום") |
(תיקונים) |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה צריכים להסיר את הצפרנים, ניט שטעכען זיך, כי בטופרהא אחידן, יעדער שטאך איז קליפה וסטרא אחרא, ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות נטילת ידים כמבואר ענינה בדברי אלוקים חיים, המשכת המוחין למדות. | |||
---- | ---- | ||
'''תרגום | '''תרגום ללשון הקודש''': תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה, צריכים להסיר את הצפרנים, לא לדקור, כי [הקליפות הטמאות] בצפרנים נאחזות, כל דקירה היא קליפה וסטרא אחרא; ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות הנטילת ידים, כמבואר ענינה בדא"ח – המשכת המוחין למדות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"א אלול|כ"א אלול]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ג אלול|כ"ג אלול]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|כ]]</noinclude> |
גרסה אחרונה מ־20:48, 28 ביולי 2024
תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה צריכים להסיר את הצפרנים, ניט שטעכען זיך, כי בטופרהא אחידן, יעדער שטאך איז קליפה וסטרא אחרא, ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות נטילת ידים כמבואר ענינה בדברי אלוקים חיים, המשכת המוחין למדות.
תרגום ללשון הקודש: תורת החסידות דורשת, כי תחלה להוכחה, צריכים להסיר את הצפרנים, לא לדקור, כי [הקליפות הטמאות] בצפרנים נאחזות, כל דקירה היא קליפה וסטרא אחרא; ואחר נטילת הצפרנים צריך להיות הנטילת ידים, כמבואר ענינה בדא"ח – המשכת המוחין למדות.
הקודם: כ"א אלול |
{{{רשימה}}} | הבא: כ"ג אלול |