תבנית:היום יום/ב' סיוון: הבדלים בין גרסאות בדף

מ
החלפת טקסט – "סיון" ב־"סיוון"
מ (גרסה אחת יובאה: ייבוא תבניות היום יום מחב"דפדיה)
מ (החלפת טקסט – "סיון" ב־"סיוון")
שורה 1: שורה 1:
''מו לעומר. "אנא בכח" - דקבלת [[שבת]] - אומרים בלחש. "ופרוש עלינו" כו' - בקבלת שבת - בעמידה.''
''מו לעומר. "אנא בכח" - דקבלת [[שבת]] - אומרים בלחש. "ופרוש עלינו" כו' - בקבלת שבת - בעמידה.''


בשנת [[תקפ"ט]] חל שבת פרשת במדבר ה' ב[[סיון]]. קודם הדלקת נרות של שבת אמר ה[[צמח צדק]] [[מאמר]] "שאו את ראש גו' אבותם". פירוש "שאו" כפירוש הראב"ע מענין כי תשא את ראש. וביאור הענין שעל ידי [[עבודת השם|עבודת]] הארת ה[[נשמה]] שב[[גוף]], נעשה עליה בראש ועצם הנשמה כמו שהיא למעלה והסביר כמה פסוקים ומאמרי זהר ומדרש. בשבת בצהרים אמר רבינו הדרוש "וארשתיך לי לעולם" וביאורו שנדפסו ב[[לקוטי תורה (ספר)|לקוטי תורה]]. ביום א' ד[[חג השבועות]] אמר רבינו את הדרוש "וספרתם לכם" וביאורו - שנדפסו בלקוטי תורה. ביום השני דחג השבועות בסעודת יום טוב אמר רבינו את הדרוש "ו[[החכמה]] מאין תמצא", והוא ביאור השני בענין תספרו חמשים יום הנדפס בלקוטי תורה.
בשנת [[תקפ"ט]] חל שבת פרשת במדבר ה' ב[[סיוון]]. קודם הדלקת נרות של שבת אמר ה[[צמח צדק]] [[מאמר]] "שאו את ראש גו' אבותם". פירוש "שאו" כפירוש הראב"ע מענין כי תשא את ראש. וביאור הענין שעל ידי [[עבודת השם|עבודת]] הארת ה[[נשמה]] שב[[גוף]], נעשה עליה בראש ועצם הנשמה כמו שהיא למעלה והסביר כמה פסוקים ומאמרי זהר ומדרש. בשבת בצהרים אמר רבינו הדרוש "וארשתיך לי לעולם" וביאורו שנדפסו ב[[לקוטי תורה (ספר)|לקוטי תורה]]. ביום א' ד[[חג השבועות]] אמר רבינו את הדרוש "וספרתם לכם" וביאורו - שנדפסו בלקוטי תורה. ביום השני דחג השבועות בסעודת יום טוב אמר רבינו את הדרוש "ו[[החכמה]] מאין תמצא", והוא ביאור השני בענין תספרו חמשים יום הנדפס בלקוטי תורה.
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' סיון|א' סיון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' סיון|ג' סיון]]}}[[קטגוריה:היום יום|ז]]</noinclude>
<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/א' סיוון|א' סיוון]]|הבא=[[תבנית:היום יום/ג' סיוון|ג' סיוון]]}}[[קטגוריה:היום יום|ז]]</noinclude>