דבר מלכות ויחי: הבדלים בין גרסאות בדף

תיקון
(תיקון)
(תיקון)
שורה 186: שורה 186:
ומתחיל מהסעודה דמוצאי שבת קודש (נוסף על המשך הסעודה (יין ומזונות) בהתוועדות דיום השבת שהוא מעין ודוגמת "יום שכולו שבת ומנוחה לחיי העולמים"<ref>תמיד בסופה.</ref>), "סעודתא דדוד מלכא משיחא"<ref>סידור האריז"ל במקומו. ועוד.</ref>, ובפרט שביום ראשון יום חמש עשרה בחודש "קיימא סיהרא (דחודש טבת) באשלמותא", שבודאי תערך ברוב פאר והדר, ועוד והוא העיקר, שתערך ביחד עם דוד מלכא משיחא בראשנו, כיון שעוד לפנ"ז (ביום הש"ק) באים "עם<ref>דניאל ז, יג.</ref> ענני שמיא"<ref>שהרי "אין תחומין למעלה מעשרה" (עירובין מג, א).</ref> לארצנו הקדושה, לירושלים עיר הקודש, להר הקודש, לבית המקדש ולקדש הקדשים.
ומתחיל מהסעודה דמוצאי שבת קודש (נוסף על המשך הסעודה (יין ומזונות) בהתוועדות דיום השבת שהוא מעין ודוגמת "יום שכולו שבת ומנוחה לחיי העולמים"<ref>תמיד בסופה.</ref>), "סעודתא דדוד מלכא משיחא"<ref>סידור האריז"ל במקומו. ועוד.</ref>, ובפרט שביום ראשון יום חמש עשרה בחודש "קיימא סיהרא (דחודש טבת) באשלמותא", שבודאי תערך ברוב פאר והדר, ועוד והוא העיקר, שתערך ביחד עם דוד מלכא משיחא בראשנו, כיון שעוד לפנ"ז (ביום הש"ק) באים "עם<ref>דניאל ז, יג.</ref> ענני שמיא"<ref>שהרי "אין תחומין למעלה מעשרה" (עירובין מג, א).</ref> לארצנו הקדושה, לירושלים עיר הקודש, להר הקודש, לבית המקדש ולקדש הקדשים.


{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}*) ליל עשרה בטבת – לאחרי תפלת ערבית, ויום עשרה בטבת – ב"דברי כבושין" לאחרי תפלת מנחה (וראה לקמן הערה 40).
*) ליל עשרה בטבת – לאחרי תפלת ערבית, ויום עשרה בטבת – ב"דברי כבושין" לאחרי תפלת מנחה (וראה לקמן הערה 40).
 
[[קטגוריה:דבר מלכות]]
[[קטגוריה:דבר מלכות]]
[[קטגוריה:דבר מלכות · ספר בראשית|ע]]
[[קטגוריה:דבר מלכות · ספר בראשית|ע]]