תבנית:היום יום/כ"ג ניסן: הבדלים בין גרסאות בדף

תיקונים
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
(תיקונים)
 
שורה 1: שורה 1:
''אסרו חג, שמונה לעומר''
''אסרו חג, שמונה לעומר''


עס איז פאראן דער ענין וואס [[אחרון של פסח]] איז דער [[גילוי]] פון [[משיח]], וואס איז שייך לכל [[ישראל]]. [[פסח]] איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.
עס איז פאראן דער ענין וואס אחרון של פסח איז דער גילוי פון משיח, וואס איז שייך לכל ישראל. פסח איז דאך דער מדלג און ליל שמורים, און בכלל הערט זיך חרות'דיק, און נאכדעם פאלט מען אריין אין וועלט, איז דאס איז דער גילוי פון משיח, דער תוקף וואס עס גיט אז מ'זאל קענען געהן אין וועלט.
----
----
'''תרגום מאידיש''': ישנו העניין ש[[אחרון של פסח]] הוא [[גילוי]] של [[משיח]], השייך לכל [[ישראל]]. [[פסח]] הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב ניסן|כ"ב ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד ניסן|כ"ד ניסן]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ו]]</noinclude>
'''תרגום ללשון הקודש''': ישנו העניין שאחרון של פסח הוא גילוי של משיח, השייך לכל ישראל. פסח הוא הרי המדלג וליל שימורים, ובכלל נשמע באופן של חירות, ואחרי זה נופלים אל העולם, זהו גילוי של משיח, התוקף שניתן שנוכל ללכת בעולם.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ב ניסן|כ"ב ניסן]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ד ניסן|כ"ד ניסן]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ו]]</noinclude>