תבנית:היום יום/כ"ד אייר: הבדלים בין גרסאות בדף

תיקונים
מ (החלפת טקסט – "קטגוריה:היום יום" ב־"קטגוריה:תבניות היום יום")
(תיקונים)
 
שורה 1: שורה 1:
''לט לעומר. מברכים ראש חודש [[סיון]]. אמירת כל ה[[תהלים]] בהשכמה. יום [[התוועדות]]. לשלישי עולה הבעל קורא, ומעצמו. אומרים "אב הרחמים".''
''לט לעומר. מברכים ראש חודש סיון. אמירת כל התהלים בהשכמה. יום התוועדות. לשלישי עולה הבעל קורא, ומעצמו. אומרים "אב הרחמים".''


"אם בחוקתי תלכו", "אם" זה הוא לשון תחנונים כמאמר רז"ל, שכוונתו - הלואי בחוקתי תלכו. וזה ש[[הקדוש ברוך הוא]] כביכול, מתחנן לפניהם שישמרו את ה[[תורה]], זה עצמו מסייע ונותן כח לאדם שיעמוד בבחירתו הטובה. ועוד זאת אשר בחוקתי תלכו דנעשית הנשמה מהלך.
"אם בחוקתי תלכו", "אם" זה הוא לשון תחנונים כמאמר רז"ל, שכוונתו הלואי בחוקתי תלכו. וזה שהקדוש ברוך הוא כביכול, מתחנן לפניהם שישמרו את התורה, זה עצמו מסייע ונותן כח לאדם שיעמוד בבחירתו הטובה. ועוד זאת אשר בחוקתי תלכו דנעשית הנשמה מהלך.


ב[[ביאת המשיח]] תתגלה מעלת הפשיטות והתמימות שיש בעבודתם של אנשים פשוטים שמתפללים ואומרים תהלים בתמימות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג אייר|כ"ג אייר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה אייר|כ"ה אייר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ז]]</noinclude>
בביאת המשיח תתגלה מעלת הפשיטות והתמימות שיש בעבודתם של אנשים פשוטים שמתפללים ואומרים תהלים בתמימות.<noinclude>{{סדרה|הקודם=[[תבנית:היום יום/כ"ג אייר|כ"ג אייר]]|הבא=[[תבנית:היום יום/כ"ה אייר|כ"ה אייר]]}}[[קטגוריה:תבניות היום יום|ז]]</noinclude>