בשורת הגאולה מ: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה מ לשם בשורת הגאולה · מ בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון) |
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה · מ לשם בשורת הגאולה מ בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון) |
||
(גרסת ביניים אחת של אותו משתמש אינה מוצגת) | |||
שורה 1: | שורה 1: | ||
{{בשורת הגאולה}}דעם ענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. | {{בשורת הגאולה}} | ||
דעם ענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. | |||
ובפרט אַז עס זיינען שוין פאַראַן כמה סימנים אויף דעם – אנהויבנדיק פון דברי חז"ל<ref name=":0">סנהדרין צז, ב.</ref> כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", און כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו האָט מסביר געווען אַז תשובה האָט מען שוין אויך אויפגעטאָן, און מ'שטייט שוין "הכן כולכם"<ref name=":1">ל' כ"ק מו"ח אדמו"ר במכתבו מכ"ו אד"ר תרח"ץ – אגרות קודש שלו ח"ד ע' רעט. וראה היום יום ט"ו טבת.</ref>, און מ'שטייט אַזוי שוין אַ משך זמן. | ובפרט אַז עס זיינען שוין פאַראַן כמה סימנים אויף דעם – אנהויבנדיק פון דברי חז"ל<ref name=":0">סנהדרין צז, ב.</ref> כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", און כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו האָט מסביר געווען אַז תשובה האָט מען שוין אויך אויפגעטאָן, און מ'שטייט שוין "הכן כולכם"<ref name=":1">ל' כ"ק מו"ח אדמו"ר במכתבו מכ"ו אד"ר תרח"ץ – אגרות קודש שלו ח"ד ע' רעט. וראה היום יום ט"ו טבת.</ref>, און מ'שטייט אַזוי שוין אַ משך זמן. | ||
שורה 5: | שורה 6: | ||
(ברכת כ"ק אדמו"ר שליט"א לאחרי התרת נדרים, ער"ה תשנ"ב) | (ברכת כ"ק אדמו"ר שליט"א לאחרי התרת נדרים, ער"ה תשנ"ב) | ||
==== תרגום ==== | ==== תרגום ללשון הקודש ==== | ||
הענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. | הענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש. | ||
ובפרט שישנם כבר כמה סימנים ע"ז – החל מדברי חז"ל<ref name=":0" /> כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", וכ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו הסביר שגם ענין התשובה נפעל כבר, ועומדים כבר "הכן כולכם"<ref name=":1" />, ועומדים כך כבר משך זמן. | ובפרט שישנם כבר כמה סימנים ע"ז – החל מדברי חז"ל<ref name=":0" /> כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", וכ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו הסביר שגם ענין התשובה נפעל כבר, ועומדים כבר "הכן כולכם"<ref name=":1" />, ועומדים כך כבר משך זמן. | ||
{{הערות שוליים}} | |||
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]] | [[קטגוריה:בשורת הגאולה]] |
גרסה אחרונה מ־15:35, 12 באוגוסט 2024
בשורת הגאולה |
---|
פתח דבר • א • ב • ג • ד • ה • ו • ז • ח • ט • י • יא • יב • יג • יד • טו • טז • יז • יח • יט • כ • כא • כב • כג • כד • כה • כו • כז • כח • כט • ל • לא • לב • לג • לד • לה • לו • לז • לח • לט • מ • מא • מב • מג • מד • מה • מו • מז • מח • מט • נ • נא • נב • נג • נד • נה • נו • נז • נח • נט • ס • סא • סב • סג • סד • סה • סו • סז • סח • סט • ע • עא |
דעם ענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.
ובפרט אַז עס זיינען שוין פאַראַן כמה סימנים אויף דעם – אנהויבנדיק פון דברי חז"ל[1] כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", און כ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו האָט מסביר געווען אַז תשובה האָט מען שוין אויך אויפגעטאָן, און מ'שטייט שוין "הכן כולכם"[2], און מ'שטייט אַזוי שוין אַ משך זמן.
(ברכת כ"ק אדמו"ר שליט"א לאחרי התרת נדרים, ער"ה תשנ"ב)
תרגום ללשון הקודש[עריכה | עריכת קוד מקור]
הענין הכי עיקרי – גאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.
ובפרט שישנם כבר כמה סימנים ע"ז – החל מדברי חז"ל[1] כמה שנים ודורות לפני זה: "כלו כל הקיצין ואין הדבר תלוי אלא בתשובה", וכ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו הסביר שגם ענין התשובה נפעל כבר, ועומדים כבר "הכן כולכם"[2], ועומדים כך כבר משך זמן.