בשורת הגאולה יח: הבדלים בין גרסאות בדף

מתוך חב"דטקסט, מאגר ספרים חב"דים חופשי בגרסת טקסט.
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(←‏תרגום: תיקון)
מ (ש. א. העביר את הדף בשורת הגאולה · יח לשם בשורת הגאולה יח בלי להשאיר הפניה: כותרת שאינה כתובה נכון)
 
(4 גרסאות ביניים של אותו משתמש אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
{{בשורת הגאולה}}האמור לעיל איז נאָכמער בהדגשה געפינענדיק זיך אין חודש ניסן פון היינטיקן יאָר "'''ה'''י' '''ת'''הא '''ש'''נת '''נ'''פלאות '''א'''ראנו", און ווי גערעדט (אויך אין די מכתבים כלליים) וועגן די נסים ונפלאות וועלכע האבן פּאַסירט דעם יאָר נאָענט צו דעם היינטיקן פורים), אז ס'איז בטל געוואָרן אַ מנגד צו אידן, ביז אַז דער נצחון האָט געבראַכט דערצו, אַז דער שונא זאָל באַפֿרייען, אין אַ גוטן אופן, אַ טייל פון די מלחמה־געפאנגענע וכו', ווי גערעדט אויספירלעך פריער.
{{בשורת הגאולה}}
האמור לעיל איז נאָכמער בהדגשה געפינענדיק זיך אין חודש ניסן פון היינטיקן יאָר "'''ה'''י' '''ת'''הא '''ש'''נת '''נ'''פלאות '''א'''ראנו", און ווי גערעדט (אויך אין די מכתבים כלליים) וועגן די נסים ונפלאות וועלכע האבן פּאַסירט דעם יאָר נאָענט צו דעם היינטיקן פורים), אז ס'איז בטל געוואָרן אַ מנגד צו אידן, ביז אַז דער נצחון האָט געבראַכט דערצו, אַז דער שונא זאָל באַפֿרייען, אין אַ גוטן אופן, אַ טייל פון די מלחמה־געפאנגענע וכו', ווי גערעדט אויספירלעך פריער.


און זיכער וועט דער אויבערשטער ממשיך זיין ווייזן נסים ונפלאות, ביז – ועיקר – "אראנו נפלאות" בגאולה האמיתית והשלימה,
און זיכער וועט דער אויבערשטער ממשיך זיין ווייזן נסים ונפלאות, ביז – ועיקר – "אראנו נפלאות" בגאולה האמיתית והשלימה,
שורה 7: שורה 8:
(משיחות ש"פ צו, שבת הגדול, ח' ניסן תנש"א)
(משיחות ש"פ צו, שבת הגדול, ח' ניסן תנש"א)


==== תרגום ====
==== תרגום ללשון הקודש ====
האמור לעיל הוא בהדגשה יתירה כשנמצאים בחודש ניסן דשנה זו "'''ה'''י' '''ת'''הא '''ש'''נת '''נ'''פלאות '''א'''ראנו", וכמדובר (גם במכתבים כלליים) ע"ד הנסים והנפלאות שקרו בשנה זו (בסמיכות לחג הפורים), שהתבטל מנגד לבנ"י, עד שהנצחון הביא לכך, שהשונא ישחרר, באופן טוב, חלק משבויי־המלחמה וכו', כמדובר בפרטיות לפנ"ז.
האמור לעיל הוא בהדגשה יתירה כשנמצאים בחודש ניסן דשנה זו "'''ה'''י' '''ת'''הא '''ש'''נת '''נ'''פלאות '''א'''ראנו", וכמדובר (גם במכתבים כלליים) ע"ד הנסים והנפלאות שקרו בשנה זו (בסמיכות לחג הפורים), שהתבטל מנגד לבנ"י, עד שהנצחון הביא לכך, שהשונא ישחרר, באופן טוב, חלק משבויי־המלחמה וכו', כמדובר בפרטיות לפנ"ז.


שורה 13: שורה 14:


שהמלחמות באותו חלק בעולם ("מלך פרס" עם "מלך ארם") הן מהסימנים שמיד באה הגאולה ע"י משיח צדקנו, כדאיתא בילקוט שמעוני<ref name=":0" />, ובלשונו, ש"בני אל תתיראו .. הגיע זמן גאולתכם", ומלך המשיח עומד על גג ביהמ"ק והוא משמיע להם לישראל ואומר, "ענוים הגיע זמן גאולתכם"!
שהמלחמות באותו חלק בעולם ("מלך פרס" עם "מלך ארם") הן מהסימנים שמיד באה הגאולה ע"י משיח צדקנו, כדאיתא בילקוט שמעוני<ref name=":0" />, ובלשונו, ש"בני אל תתיראו .. הגיע זמן גאולתכם", ומלך המשיח עומד על גג ביהמ"ק והוא משמיע להם לישראל ואומר, "ענוים הגיע זמן גאולתכם"!
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]
[[קטגוריה:בשורת הגאולה]]

גרסה אחרונה מ־16:20, 12 באוגוסט 2024

בשורת הגאולה
פתח דבראבגדהוזחטייאיביגידטוטזיזיחיטככאכבכגכדכהכוכזכחכטללאלבלגלדלהלולזלחלטממאמבמגמדמהמומזמחמטננאנבנגנדנהנונזנחנטססאסבסגסדסהסוסזסחסטעעא

האמור לעיל איז נאָכמער בהדגשה געפינענדיק זיך אין חודש ניסן פון היינטיקן יאָר "הי' תהא שנת נפלאות אראנו", און ווי גערעדט (אויך אין די מכתבים כלליים) וועגן די נסים ונפלאות וועלכע האבן פּאַסירט דעם יאָר נאָענט צו דעם היינטיקן פורים), אז ס'איז בטל געוואָרן אַ מנגד צו אידן, ביז אַז דער נצחון האָט געבראַכט דערצו, אַז דער שונא זאָל באַפֿרייען, אין אַ גוטן אופן, אַ טייל פון די מלחמה־געפאנגענע וכו', ווי גערעדט אויספירלעך פריער.

און זיכער וועט דער אויבערשטער ממשיך זיין ווייזן נסים ונפלאות, ביז – ועיקר – "אראנו נפלאות" בגאולה האמיתית והשלימה,

וואָס די מלחמות אין יענעם טייל וועלט ("מלך פרס" מיט "מלך ארם") זיינען פון די סימנים אַז אָט קומט די גאולה ע"י משיח צדקנו, ווי עס שטייט אין ילקוט שמעוני[1], און ווי ער זאָגט דאָרט, אז "בני אל תתיראו . . הגיע זמן גאולתכם", און "מלך המשיח עומד על גג ביהמ"ק והוא משמיע להם לישראל ואומר, "ענוים הגיע זמן גאולתכם"!

(משיחות ש"פ צו, שבת הגדול, ח' ניסן תנש"א)

תרגום ללשון הקודש[עריכה | עריכת קוד מקור]

האמור לעיל הוא בהדגשה יתירה כשנמצאים בחודש ניסן דשנה זו "הי' תהא שנת נפלאות אראנו", וכמדובר (גם במכתבים כלליים) ע"ד הנסים והנפלאות שקרו בשנה זו (בסמיכות לחג הפורים), שהתבטל מנגד לבנ"י, עד שהנצחון הביא לכך, שהשונא ישחרר, באופן טוב, חלק משבויי־המלחמה וכו', כמדובר בפרטיות לפנ"ז.

ובודאי ימשיך הקב"ה להראות נסים ונפלאות, עד – ועיקר – "אראנו נפלאות" בגאולה האמיתית והשלימה,

שהמלחמות באותו חלק בעולם ("מלך פרס" עם "מלך ארם") הן מהסימנים שמיד באה הגאולה ע"י משיח צדקנו, כדאיתא בילקוט שמעוני[1], ובלשונו, ש"בני אל תתיראו .. הגיע זמן גאולתכם", ומלך המשיח עומד על גג ביהמ"ק והוא משמיע להם לישראל ואומר, "ענוים הגיע זמן גאולתכם"!

הערות שוליים

  1. 1.0 1.1 ישעי' רמז תצט.